Dell Performance Dock WD19DCS 240W

- 2%

simbolična fotografija

Dell Performance Dock WD19DCS 240W
Dell Performance Dock WD19DCS 240W
Dell Performance Dock WD19DCS 240W
Dell Performance Dock WD19DCS 240W
Dell Performance Dock WD19DCS 240W
številka artikla
31331511
OEM
DELL-WD19DCS
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe
13
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 11.3.2024 že pri vas

271,13 €

264,64 €

216,92 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 254,24 €
Na zalogi > 20 kos, 11.3.2024 že pri vas

264,64 €

271,13 €

216,92 € Brez DDV

Za nakup nad 29 € z DDV prejmete brezplačno sestavljanko.

Opis in parametri

Dell Performance Dock WD19DCS 240W

EAN: 5397184514009

Tehnični parametri

Vrsta izdelka: priklopna postaja

Barva: črna

Vmesnik

  • 2 x DisplayPort - 20 pinov
  • 1 x HDMI - 19 nožic tipa A
  • 1 x USB-C
  • 3 x USB 3.1 Gen 1 - 9-pinski tip A
  • 2 x USB-C 3.1 Gen 2
  • 1 x Ethernet 1000 - RJ-45

Največja ločljivost: 5120 x 2880 - 60 Hz

Značilnosti

  • Reža za varnostno ključavnico (ključavnica se prodaja posebej)
  • 210W napajalnik za sisteme Dell
  • 90W napajalnik za sisteme, ki niso Dellovi
  • Brezžični vmesnik vPro

Priloženi kabli: 1 x dvojni kabel USB-C - 2,6 ft

Napajanje

Zahtevana napetost: AC 120/230 V (50/60 Hz)

Zagotovljena moč: 240 W

Združljivost

Latitude 3310, 3320, 3330, 3400, 3410, 3420, 3500, 3510, 3520, 5300, 5310, 5320, 5400, 5410, 5420, 5430, 5500, 5530, 7200, 7210, 7320, 7330, 7420, 7424, 7430, 7520, 7530, 9410, 9510, 9520, Precision 3540, Vostro 5310, 5401, 5490, 5501, 5510, 7590

Garancija

Garancija: 3 leta (napredna izmenjava)

Podpora

Slovaška republika:

  • Tehnična podpora DELL: 421 2 5750 83 03
  • Dežurna telefonska linija DELL ProSupport: 421 2 5750 69 81
  • DELL skrb za stranke: 421 2 5750 81 70

Češka:

  • Tehnična podpora DELL: 420 225 772 711
  • DELL ProSupport Češka: 420 225 772 969

Povezava do proizvajalca:Dell.com

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.