DELL Vostro 3710 SFF/i5-12400/8GB/512GB/Intel UHD 730/DVD-RW/WiFi/BT/W11P/3Y Prosupport NBD

- 15%

simbolična fotografija

DELL Vostro 3710 SFF/i5-12400/8GB/512GB/Intel UHD 730/DVD-RW/WiFi/BT/W11P/3Y Prosupport NBD
številka artikla
AGDLM00647
OEM
K43TY
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 30
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 7.5.2024 že pri vas

721,15 €

612,84 €

502,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 610,18 €
Na zalogi 20 kos, 7.5.2024 že pri vas

612,84 €

721,15 €

502,33 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dan lahko začnete Bodite pripravljeni na vsakodnevne izzive z novim računalnikom Vostro v majhnem ohišju. Opremljen je z najnovejšo 12. generacijo procesorjev Intel® Core™ in do 64 GB pomnilnika. Vostro 3710 SFF|180W|TPM|i5-12400|8GB RAM|512GB SSD|Intel UHD 730|DVDRW|WLAN|Kb|Miška|W11 Pro|3Y ProSpt 180W zelena mreža s TPM Intel i5-12400 12400 ADL-S 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4, 3200 MHz 512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD Grafična kartica Intel® UHD Graphics 730 Pogon DVD (bere in piše na DVD/CD) 802.11ac 1x1 WiFi in Bluetooth Dellova žična tipkovnica-KB216 Black Czech (QWERTZ) Dellova optična miška - MS116 (črna) Napajalni kabel - evropski Windows Windows 11 Pro angleščina, češčina, madžarščina, poljščina, slovaščina, madžarščina McAfee® Small Business Security 30-dnevni preizkusni program Garancija: 3 leta Prosupport NBD Priključki in reže 1. Izbirni optični pogon 2. Bralnik pomnilniških kartic 3. Stikalo za napajanje 4. Kombinirani priključek za vtičnico 5. 2x priključek USB 2.0 tipa A 6. 2x vrata USB 3.2 1. generacije tipa A 7. Povezovalni izhod 8. Priključek HDMI 1.4b1 9. Prikazovalni priključek Port3 10. 2x vrata USB 3.2 1. generacije tipa A 11. 2x vrata USB 2.0 tipa A 12. Razširitvene reže 13. Napajalnik 14. Gumb za diagnostiko napajalnika 15. Reža za Kensingtonovo ključavnico 16. Vrata RJ-45 17. Ključavnica Dimenzije in teža 1. Višina: 290 mm (11,42") 2. Širina: 92,6 mm (3,65") 3. 293 mm (11,53") 4. 7,94 lb (3,60 kg)4

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.