Delock Displayport adapter 1.2 moški > VGA / HDMI / DVI ženski 4K pasivni črn

simbolična fotografija

Delock Displayport adapter 1.2 moški > VGA / HDMI / DVI ženski 4K pasivni črn
številka artikla
AGDL0889
OEM
62902
Proizvajalec
DeLock
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

S tem adapterjem Displayport podjetja Delock lahko svoj sistem razširite z vmesnikom VGA, HDMI ali DVI in priključite različne naprave, kot so TV, projektor, monitor itd. Z adapterjem lahko uporabljate samo eno napravo. Specifikacije - Priključek: Priključek: 1 x Displayport 20-pinski moški > 1 x VGA 15-pinski ženski 1 x HDMI-A 19-pinski ženski 1 x DVI-D (enozvezni) 24 1 ženska - Čipovje: 2 x Parade PS8339 (HDMI DVI), 1 x Analogix ANX9833 (VGA) - Specifikacija Displayport 1.2 in hitri HDMI z ethernetom (HEC) - DVI-D (enozvezni) 24 1 priključek z vijačnimi maticami (VGA ni vključen) - Pasivni pretvornik (pretvornik nivoja), primeren samo za grafične kartice z izhodom DP - Priključite lahko samo en monitor - Zvočni signal se prenaša samo prek vmesnika HDMI - Specifikacije HDMI/DVI: - Ločljivost do 3840 x 2160 @ 30 Hz (odvisno od sistema in priključene strojne opreme) - Podpira 3D prikaz (1080p @ 60 Hz) - Specifikacije VGA: - Ločljivost do WUXGA 1920 x 1200 @ 60 Hz (odvisno od sistema in priključene strojne opreme) priključene strojne opreme) - 1 x feritno jedro - Dolžina kabla brez priključkov: približno 20 cm - Barva: črna - Neodvisen od operacijskega sistema, gonilnikov ni treba namestiti Sistemske zahteve - Prosta ženska vrata Displayport DP Vsebina paketa - Adapter Displayport > VGA / HDMI / DVI Paket - Kartonska škatla

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.