DeLonghi Autentica Cappuccino ETAM 29.660.SB avtomatski aparat za kavo
688,54 €
564,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DeLonghi Autentica Cappuccino ETAM 29.660.SB
Kompaktni aparat za kavo z izjemno zmogljivostjo
DeLonghi Autentica Cappuccino ETAM 29.660.SB je avtomatski aparat za kavo, ki ponuja vrhunsko izkušnjo pitja kave. S širino le 19,5 cm je zasnovan za udobje in priročnost.
Posebni pijači Doppio in Long
Za ljubitelje močnega espressa je na voljo Doppio , medtem ko je Long idealen za ljubitelje kapljične kave.
Intuitivno upravljanje
Kavni aparat je opremljen z osvetljenim LCD-zaslonom na dotik za enostavno in udobno upravljanje.
Osebne nastavitve
- Omogoča prilagajanje arome, velikosti in temperature kave.
- Samodejno čiščenje in odstranjevanje vodnega kamna za lažje vzdrževanje.
Vedno sveže mleta kava
Kavni aparat je opremljen z jeklenim mlinčkom s 13 stopnjami grobosti mletja za popolno aromo kave.
Sodoben sistem za ogrevanje vode "Termoblok"
DeLonghi Autentica Cappuccino ETAM 29.660.SB je opremljen z dvema grelnima elementoma za optimalno temperaturo vode in paro za penjenje mleka.
Odstranljiva zgorevalna enota
Enota za praženje omogoča doziranje in polnjenje sveže mlete kave in je enostavno odstranljiva za preprosto čiščenje.
Uživajte v svojem najljubšem kapučinu
Patentiran sistem LatteCrema pripravi popoln kapučino z gosto in kremasto mlečno peno.
Prilagajanje okusa kave
- Omogoča prilagajanje velikosti kave, intenzivnosti, razmerja med kavo in mlekom ter temperature.
- S pritiskom na gumb pripravi vašo najljubšo pijačo.
Dodatne funkcije aparata za kavo
- Nastavljiva višina adapterja.
- Možnost hkratne priprave dveh espresov.
- Funkcije za pripravo le vroče vode za čaj.
- Možnost uporabe predhodno zmlete kave.
- Funkcija segrevanja skodelic.
Enostavno vzdrževanje aparata za kavo
Samodejno čiščenje in odstranjevanje vodnega kamna za preprosto in učinkovito vzdrževanje.
Funkcija samodejnega izklopa
Varčevanje z energijo in varovanje okolja. Naprava se po določenem intervalu samodejno preklopi v način pripravljenosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.