DJI Mini 2 Fly More Combo
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DJI Mini 2 Fly More Combo
Številka izdelka: 6941565905178
Splošni opis
Majhen, a zmogljiv dron DJI Mini 2. Idealen za začetnike in napredne.
Najdaljši čas leta in nadmorska višina
Najdaljši čas leta je 31 minut. Poleti lahko do višine 4.000 metrov.
Prenos videoposnetkov
DJI Mini 2 podpira prenos videoposnetkov HD do razdalje 10 km.
Videoposnetek 4K
S 3-osnim motoriziranim kardanom snemajte videoposnetke v visoki ločljivosti 4K/30fps.
Kompaktno in lahko ohišje
Ker tehta manj kot 249 g, je idealen za potovanja.
Digitalni zoom
4-kratni digitalni zoom za bližnje posnetke z različnih razdalj.
Samodejna izboljšava fotografij
Aplikacija DJI Fly po prenosu samodejno izboljša fotografije.
Dodatki za različico Combo
- 3 inteligentne baterije
- 3 pari rezervnih propelerjev
- Daljinski upravljalnik
- 220V napajanje za polnjenje
Zmogljivost in trajanje baterije
Zmogljiv dron z do 31-minutnim delovanjem baterije.
Nove funkcije
- Videoposnetek 4K
- Prenos videoposnetkov HD do 10 km
- Čas letenja do 31 minut
- Možnost vzleta na višinah do 4 000 m
Izboljšani motorji
Izboljšani motorji za višje hitrosti do 57,7 km/h in odpornost proti vetru.
Povečava in formati fotografij
Povečanje v 4K do 2x, v FullHD do 4x. Fotografije so v formatu RAW.
Nova moda v fotografiji
Dodana sta bila načina panoramskega fotografiranja in možnost fotografije AEB.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.