DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ

simbolična fotografija

DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
DOLCE G. NESQUIK KAPSULE 16 KOSOV NESCAFÉ
številka artikla
740023563
Proizvajalec
NESTLE
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 10.5.2024 že pri vas

7,95 €

7,26 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 7,74 €
Na zalogi 10 kos, 10.5.2024 že pri vas

7,95 €

7,26 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

DOLCE GUSTO NESQUIK

EAN: 7613033160141
Število kapsul v pakiranju: 16
Združljivost: espresso NESCAFÉ Dolce Gusto

Opis izdelka

Slastna kakavasta poslastica v obliki skodelice vročega napitka Nesquik. Idealen za mlade in manj mlade!

Edinstven okus

Odkrijte NESCAFÉ Dolce Gusto Nesquik: edinstveno kakavovo poslastico z bogato in razkošno peno.

Enostavna priprava

Preprosto vstavite kapsulo Nesquik v kavni aparat NESCAFÉ Dolce Gusto in v trenutku boste pripravili odličen napitek Nesquik.

Več kot 30 kavnih kreacij

Z NESCAFÉ Dolce Gusto lahko uživate v več kot 30 različnih pijačah. Izbirate lahko med več različicami vrhunske črne in bele kave, čaja, okusne čokolade ali osvežilnih hladnih napitkov.

Vsebina paketa

  • 16 kapsul, zasnovanih za kavne aparate NESCAFÉ Dolce Gusto
  • Priprava z uporabo 1 kapsule
  • Manjša vsebnost kakava - manj grenak, pridih vanilije, prostornina 160 ml

Dimenzije paketa

Teža: 0,304 kg
Višina: 12,00 cm
Širina: 12,00 cm
Globina: 12,00 cm

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.