DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ

- 7%

simbolična fotografija

DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ
številka artikla
741009931
Proizvajalec
NESTLE
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

DOLCE G.RISTRETTO BARISTA KAPSULE NESCAFÉ

EAN: 7613036867580

Opis izdelka

Zelo intenzivna temno pražena kava. Zaradi intenzivnosti 9/11 je kava močna, s polnim, sirupastim telesom in gosto peno.

Edinstven okus

Uživajte v harmoničnem ravnovesju praženega kakava in osvežilnega pridiha kislih citrusov.

Premium kava

Temno pražena zrna robusta iz jugovzhodne Azije, pomešana z rahlo sadnimi južnoameriškimi in vzhodnoafriškimi zrni arabike.

Zaščita svežine in arome

Hermetično zaprte kapsule ohranjajo kavo svežo, zato lahko uživate v napitkih z bogatim okusom, kadar koli želite.

Enostavna priprava

Kapsulo Barista preprosto vstavite v kavni aparat Nescafé Dolce Gusto in v hipu boste pripravili odlično kavo Barista.

Vsebina paketa

Pakiranje vsebuje 16 kapsul, namenjenih kavnim aparatom Nescafé Dolce Gusto, s katerimi lahko pripravite 16 skodelic kave Barista.

Tehnične specifikacije:

  • Espresso Barista: intenzivna aroma v mlečni smetani
  • Deskriptor: pražena mleta kava
  • Sestavine: pražena mleta kava
  • Teža: 16x 7,5 g = 120 g
  • Energijska vrednost na 100 g izdelka: 1094 kj / 267 kcal
  • Prostornina skodelice: 35 - 50 ml

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.