Domači domofon EZVIZ HP7

simbolična fotografija

Domači domofon EZVIZ HP7
Domači domofon EZVIZ HP7
Domači domofon EZVIZ HP7
številka artikla
AH51680008103
OEM
CS-HP7-R100-1W2TFC
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi 17 kos, 10.5.2024 že pri vas

335,52 €

275,02 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 325,47 €
Na zalogi 17 kos, 10.5.2024 že pri vas

335,52 €

275,02 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EZVIZ HP7 - Pametni domači videotelefon

Priročna komunikacija in zanesljiva varnost

Hišni domofon EZVIZ HP7 ponuja priročno komunikacijo in zanesljivo varnost. Združuje zunanji video zvonec z velikim notranjim monitorjem.

Zunanji zvonec

Slikovni senzor je 1/2,7-palčni CMOS s progresivnim skeniranjem, ki omogoča nizko občutljivost na svetlobo.

Objektiv ima 2,0 mm @ F2,2 in vidni kot 162° (po diagonali).

Dnevni in nočni način omogoča filter IR-cut s samodejnim preklopom.

Infrardeča svetloba 850 nm × 2 (največ 6 m) je vključena v nočni način.

Zunanji zvonec ima funkcijo 2D/3D DNR.

Ločljivost je 2048 × 1296, 2K.

Stiskanje videa je H.265 / H.264.

Hitrost snemanja je največ 15 posnetkov na sekundo.

Inteligentni alarm zazna gibanje ljudi in nenehno spremlja okolico.

Omrežje

Podpira wifi: EEE802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac.

Frekvenčno območje: 2.4G: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz; 5G: 5,15 GHz ~ 5,25 GHz.

Pasovna širina kanala podpira 20 MHz.

Prikaz

Velikost zaslona je 7 palcev z zaslonom na dotik.

Ločljivost je 1024 × 600.

Vmesnik

Vgrajen visoko zmogljiv zvočnik in visoko občutljiv mikrofon (zunanji zvonec in notranji zaslon).

Podpira kartico microSD do 512 GB in EZVIZ Cloud (notranji zaslon).

Splošne informacije

Do 20 melodij zvonjenja za posamezne nastavitve.

Pogled v živo, predvajanje, dvosmerni klic, video klic.

Napajanje: DC 24V / 1,5A.

Poraba energije: 8 W, največ 24 W.

Dimenzije: 180 × 111 × 15 mm.

Teža: 855 g.

Garancija: 2 leti.

Galerija

Več informacij

Za več informacij obiščiteproizvajalčevo spletno mesto.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.