Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva

simbolična fotografija

Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva
Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva
Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva
Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva
Dyson V11 Absolute Extra (2022) brezžični sesalnik, Li-Ion baterija, HEPA filter, zbiralnik, rdeča barva
številka artikla
32390056
OEM
419651-01
Proizvajalec
Dyson
Točke zvestobe: 34
0 ocen
Na zalogi 13 kos, 15.5.2024 že pri vas

699,72 €

573,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 686,13 €
Na zalogi 13 kos, 15.5.2024 že pri vas

699,72 €

573,54 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dyson V11 Absolute Extra - Vaš pomočnik pri čiščenju

Dyson V11 Absolute Extra ponuja neprekosljivo zmogljivost in učinkovitost.

Samodejni nadzor moči

Vgrajeni sistem uravnava moč glede na potrebe. S tem se optimizira poraba baterije.

Motorna šoba

Najlonske ščetine in šoba iz ogljikovih vlaken za največjo učinkovitost sesanja.

Mehka ogljikova vlakna

Mehka vlakna učinkovito odstranjujejo prah s trdih tal in vogalov.

Trde najlonske ščetine

Ščetine prodrejo v preprogo in odstranijo vso umazanijo.

Digitalni motor Dyson Hyperdymium

Motor ima večjo sesalno moč kot večina običajnih sesalnikov.

Velik zabojnik za odpadke

40 % večji rezervoar pomeni manj prekinitev čiščenja zaradi praznjenja.

Sistem "pokaži in pritisni

Higienično, preprosto in hitro praznjenje zbranih odpadkov.

Zaslon LCD

Na zaslonu so prikazani trenutna moč, način in preostali čas delovanja.

Stenska polnilna postaja

Postaja služi kot ročaj za shranjevanje šob in samodejno polnjenje sesalnika po čiščenju.

Dodatki

  • Motorbar univerzalni razpršilnik za tla
  • Puhasta goba za gladka tla
  • Gobica 2 v 1
  • Šoba za gramoz
  • Gobica s stožčastim čopičem
  • Adapter za sesanje pod pohištvom
  • Stenski nosilec za polnjenje z adapterjem in držalom za dodatke
  • Nadomestni filter

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.