Dyson V15s Detect Submarine brezžični sesalnik, palični, mokro brisanje, LCD zaslon, večstopenjsko filtriranje
1 084,93 €
889,29 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dyson V15s zazna podmornico
Dyson V15s Detect Submarine™ palični sesalnik je prava večnamenska rešitev za čiščenje. Poleg sesanja lahko tudi mokro krtačite trda tla.
Uspešnost in vzdržljivost
Sesalnik ima sesalno moč 240 aW. Njegova Li-Ion baterija lahko neprekinjeno deluje do 60 minut.
Univerzalna uporaba
Izdelek je primeren za vse vrste tal, od parketa, ploščic in lina do preprog. Ergonomska oblika olajša čiščenje na višini in na tleh.
Sprememba izliva in ročni način
V trenutku zamenjajte šobo ali pa palični sesalnik spremenite v ročnega za čiščenje manjših nesnage.
Motorizirani mokri valj
Z motoriziranim mokrim valjčkom lahko popolnoma skrbno odstranite zasušene madeže, razlite tekočine in neviden prah.
Inteligentna tehnologija
Inteligentna tehnologija globinsko očisti različne površine. S šobo s svetlobnim snopom Fluffy Optic™ razkrijete celo neviden prah.
Motorbar™ Univerzalni razpršilnik za tla
Univerzalni talni mop Motorbar™ je idealen za trda tla in preproge. Posebne najlonske ščetine preprečujejo zapletanje las v krtačo.
Higiensko praznjenje posode za prah
Poskusite higienično izprazniti posodo za prah zaradi edinstvenega mehanizma. Ciklonska tehnologija ima 14 razporejenih ciklonov s centrifugalno silo do 100.000 G.
Specifikacije
- Sesalna moč: 240 AW
- Prostornina posode za zbiranje: 0,77 l
- Filtriranje celotne naprave
- Čas trajanja: Do 60 minut
- Moč motorja: 125 000 vrtljajev na minuto
- Dimenzije: 1246 x 268 x 253 mm (v x š x g)
- Teža: 4,1 kg
Kaj je v škatli
- Sesalnik V15s Detect
- Cevi
- Submarine™ šoba z vrtljivo ščetko za mokro čiščenje
- Digitalni inteligentni talni mop Motorbar™ s tehnologijo proti zapletanju las
- Fluffy Optic™ Svetleči razpršilnik za parket in gladka tla
- Gobica s stožčastim čopičem
- Kombinirana šoba s krtačo
- Šoba za gramoz
- Polnilni adapter
- Pritrditev na steno
- Pladenj za kapljanje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.