Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023, brezžični sesalnik, tehnologija osvetlitve, 3 načini, LCD zaslon
718,31 €
588,78 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023
Brezžični sesalnik za vsestransko čiščenje
Sesalnik Dyson V12™ Detect Slim Absolute je zasnovan za učinkovito čiščenje tal, težko dostopnih prostorov in vzmetnic.
Svetilna talna šoba
25 cm široka talna šoba z mehko najlonsko tkanino in antistatičnimi ogljikovimi vlakni odstranjuje prah s trdih tal in ožjih vrzeli.
Gobica s stožčastim čopičem
Zbira dolge lase in dlake hišnih ljubljenčkov. Dlake se izločijo in posesajo v posodo za zbiranje.
Trije načini napajanja
Samodejni, varčni in pospeševalni način za različne potrebe čiščenja.
Brezkontaktno praznjenje posode za zbiranje
Higienski mehanizem za izmetavanje v enem gibu potisne prah in umazanijo v koš za smeti.
Zaslon LCD
Na zaslonu so na voljo informacije o zmogljivosti, življenjski dobi baterije in potrebah po vzdrževanju.
Specifikacije
- Tip sesalnika: brez vrečke, palični, ciklonski
- Vrsta površine: Vse vrste tal
- Namen: Za alergike, Za dlake hišnih ljubljenčkov, Antibakterijsko
- Vrsta čiščenja: Sesanje, suho čiščenje
- Napajanje: baterija
- Vrsta baterije: li-ion
- Čas polnjenja: 4 h
- Čas delovanja: 60 min
- Vrsta filtra: filter HEPA
- Prostornina posode za zbiranje: 0,35 l
- Material: plastika
- Dimenzije: 25 x 124 x 26 cm
- Teža: 2,37 kg
Lastnosti in dodatki
- Vrsta nadzora: na telesu
- Material cevi: plastika
- Lastnosti: nadzor moči
- Gobice: za oblazinjenje, tla, špranje
- Oprema za polnjenje: baterija, polnilni adapter
- Čopiči: Za oblazinjenje, motorizirane, rotacijske
- Drugi dodatki: stensko držalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.