Ecovacs Winbot X, akumulatorski robot za čiščenje oken, pametna pot čiščenja, sistem za oprijem z varnostno vrvjo
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Nezahtevno čiščenje in dolgotrajni rezultati
Ste utrujeni od pomivanja oken? Vas motijo napori in čas, ki ga morate temu posvetiti? Predstavljamo vam robota WINBOT X. WINBOT X bo poskrbel, da bodo vaša okna čista, ne da bi vam bilo treba za to migniti s prstom! Vemo, kako nadležno je ročno čiščenje oken, še posebej, če so vaša okna težko dostopna. Z inovativnim robotom WINBOT X pa je čiščenje oken zdaj preprosto - znotraj, zunaj in na težko dostopnih mestih -, ne da bi vam bilo treba izvajati akrobatske podvige.
Brezžični robot z večjo prilagodljivostjo
Robot za čiščenje oken WINBOT X je brezžičen, zato ga lahko uporabljate praktično kjer koli, ne da bi se morali ukvarjati z nadležnim napajalnim kablom. Ko pritrdite varnostno sponko in zagotovite, da je WINBOT X pravilno pritrjen, se vaš priročni mali pomočnik samodejno vključi v delo.
Pametna pot čiščenja - samodejno izbere najpametnejšo pot čiščenja
Ko ga postavite na okno, WINBOT X samodejno izbere najučinkovitejšo pot čiščenja. Vgrajena navigacijska tehnologija WINBOT X omogoča, da se po oknu premikate vodoravno ali navpično.
Prefinjen sistem čiščenja za idealne rezultate
WINBOT X lahko s svojim celovitim postopkom čiščenja natančno in hitro očisti okna. Glede na svoje potrebe lahko WINBOT X nastavite na samodejno ali globinsko čiščenje. Način globinskega čiščenja zagotavlja še boljše rezultate, saj robot večkrat očisti določeno območje.
Prefinjen sistem čiščenja zagotavlja čista okna dlje časa
WINBOT X brusi in brusi v vseh smereh s pomočjo prefinjenega sistema čiščenja. To omogoča popolno uporabo čistilne raztopine, da okna ostanejo čista dlje časa.
Način globinskega čiščenja za odstranjevanje močne umazanije
V načinu globinskega čiščenja WINBOT X dvakrat preleti obe smeri formule, da popolnoma opere tudi najbolj umazana okenska stekla.
Edinstven in izjemno varen sistem za lovljenje z vrvjo
Pritrditev na vrv zagotavlja varnost robota WINBOT X pri čiščenju na prostem in v zaprtih prostorih. Sistem prek 2,4 GHz povezave z glavnim robotom nenehno spremlja varnostno stanje. Če tlak v sesalnem elementu pade pod 3,5 Kpa, kar je tlak, ki je potreben za varno držanje stekla, robot sproži alarm. Če je robot v nevarnosti padca, ga vrv potegne nazaj skupaj, tako da je robot aktivno zaščiten.
Dolg čas delovanja in energetska vzdržljivost
Ko je robot WINBOT X popolnoma napolnjen, lahko deluje in čisti 50 minut. Če je baterija skoraj prazna, se vrne na začetno točko in sproži signal za 30 minut.
Tehnične specifikacije
- Pametni pogonski sistem NO
- Štiristopenjski sistem čiščenja DA
- Identifikacija stekla brez okvirja DA
- Zapomni si pot čiščenja DA
- Zaščita pred izklopom DA
- Samodejna vrnitev na začetno točko DA
- Alarm DA
- Možnosti poti čiščenja AUTO N Z
- Območje uporabe Okvirno okno brez okvirja barvno steklo matirano steklo posneta stekla
- Teža stroja (kg) 1,8
- Hrup (db) 74
- Prečkanje vrzeli spojnega stekla Največja širina 4 mm Največja globina 8 mm
- Velikost mopa (mm) 245*245
- Najmanjša velikost okna (cm) 50*50
- Največja višina čiščenja (m) 2,5 (od varnostne podlage)
- Delovni čas (min) 50
- Varnostna vrv (m) 2,5
- Raztopina za čiščenje (ml) 230
- Vsebina paketa: 1x čistilec oken WINBOT X, 1x daljinski upravljalnik z baterijami, 1x napajalnik, 1x varnostna podloga, 1x podaljšek, 1x vrvica, 4x čistilne blazinice, 1x čistilna raztopina, 1x navodila za uporabo.
- Preberite več: https://www.ecovacs.com/cz/winbot-window-cleaning-robot/WINBOT-X/
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.