ELO monitor na dotik 1715L 17" AT (uporovni) z enim dotikom USB/RS232 okvir VGA Siva

- 18%

simbolična fotografija

ELO monitor na dotik 1715L 17
številka artikla
3298400
OEM
E603162
Proizvajalec
Elo Touch
Točke zvestobe: 43
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Monitor na dotik ELO 1715L AccuTouch

Namizna 17-palčna različica rešitve na dotik, ki se uporablja predvsem v pisarniških aplikacijah, lahko pa se uspešno namesti tudi v proizvodne linije ali lekarne, živilsko industrijo itd.

Specifikacije monitorja:

Barva Črna
Vrsta zaslona Aktivna matrika TFT LCD
Velikost zaslona 17" po diagonali
Razmerje stranic 5:4
Dimenzije Širina: 391 mm; Višina (vključno s podstavkom): 366 mm; Globina (vključno s podstavkom): 203 mm
Optimalna ločljivost 1280x1024
Barve 16,2 mil.
Svetlost (plošča LCD) 230 cd/m2
Svetlost z dotikom. plošča 258 cd/m2
Odzivni čas 25 ms
Kontrastno razmerje 450:1
Vidno polje 140°/120°
Vhodni video format RGB analogni
Video vhod Mini D-sub 15-pin VGA
Vhod na dotik USB, serijski
Frekvenca Horizontalno: 31,5 - 80 kHz, vertikalno: 56,3 - 75 Hz
Moč 50 W
Napajanje notranje napajanje 12VDC±5%
Vhodna napetost 100-240 VAC, 50/60 Hz
Temperatura delovanja: od 0° C do 40° C, skladiščenje: od -20° C do 60° C
Vlažnost: 20-80 %, skladiščenje: 10-90 %.
Dejanska teža: 6,9 kg, prevozna: 9,6 kg
Garancija 3 leta
Možnosti namestitve Snemljivo podnožje, 100 mm stenska namestitev VESA

Uporaba za nadzor: konica prsta, rokavica, plastična kartica, plastični svinčnik, noht

Prednosti:
"Kakovost Elo po nizki ceni
" Narejen tako, da se ga dotaknete od spodaj navzgor: zelo stabilen nagibni podstavek; nadzorna plošča na straneh (proti neželenim spremembam nastavitev), ki ni vidna s položaja stranke in tako ne ustvarja motečega vtisa.
" Prostorsko varčen, prilagodljiv in zanesljiv
"Najsodobnejša tehnologija APR
" Tovarniško zapečateno pred prahom in umazanijo, tekočino
" Deluje kot namizni monitor ali ga lahko namestite na steno, standard VESA
" Globalne razširitve in potrdila
" 3-letna garancija


Uporaba:
" POS sistemi
"Sistemi za samopostrežno naročanje
" Sistemi zvestobe
"Servisni sistemi z zaslonom na dotik
" Samopostrežni informacijski sistemi
"Interaktivni oglaševalski in razstavni sistemi
" Potrditev vstopa in izstopa strank

Parametri

Vrsta blaga
Diagonala zaslona (")
Vmesnik
Ločljivost zaslona
Sloj na dotik
Vrsta plasti na dotik
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.