EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI

- 8%

simbolična fotografija

EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
EN510.W NESPRESSO DE'LONGHI
številka artikla
741013023
Proizvajalec
DeLonghi
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 17.5.2024 že pri vas

363,52 €

333,85 €

273,65 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 328,73 €
Na zalogi 2 kos, 17.5.2024 že pri vas

333,85 €

363,52 €

273,65 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EN510.W NESPRESSO DE\'LONGHI

Enostavnost in kakovost v enem

Ekskluzivni sistem za pripravo napitkov z enim mlekom s patentiranim De'Longhijevim sistemom "Cappuccino System".

Brez izgube mleka

Zaradi optičnega senzorja aparat zazna količino mleka in porabi vse mleko v skledi.

Enostavna priprava Cappuccina in Latte Macchiata

3 osvetljeni gumbi za hitro izbiro najljubšega napitka: espresso, lungo in mlečni recept.

Tehnične specifikacije

  • Visok tlak črpalke 19 barov
  • Ogrevalni sistem Thermoblock
  • vsebnik za uporabljene kapsule (8-10 kapsul)
  • Odstranljiva posoda za vodo (1 l)
  • Samodejni izklop po 2 minutah od zadnje uporabe
  • Možnost preklopa na 9 ali 30 minut
  • Energijski razred: A

Enostavno vzdrževanje

Kompaktno karafo za mleko za pripravo mlečnih napitkov z največ pene lahko pomivate v pomivalnem stroju.

Drsni pladenj omogoča uporabo tako skodelice za espresso kot visokega kozarca za latte macchiato.

Hitra priprava

Skrajšan čas segrevanja, aparat za kavo je pripravljen v manj kot 20 sekundah.

Parametri

Tlak
Znamka
Prostornina rezervoarja za vodo
Vrsta espressa

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.