Energy Sistem Slušalke Eco Walnut Wood (USB-C, v ušesih, trajnostni les, konopljin kabel, mikrofon, nadzorni pogovor)
24,22 €
7,97 €
6,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ergonomske in lahke slušalke za v ušesa, izdelane iz okolju prijaznih materialov. Priključek USB-C za povezavo s sodobnimi pametnimi telefoni in vgrajen pretvornik DAC za visokokakovosten zvok HD. Mikrofon na kablu skupaj z gumbom za upravljanje funkcij telefona. Opis in specifikacije TRAJNOSTNE SLUŠALKE V OSNOVI Slušalke so izdelane iz naravnega orehovega lesa, pridobljenega na trajnostni kmetiji s certifikatom FSC. OKOLJU PRIJAZNI MATERIALI Podrobnosti so pomembne. Uživajte v naravnem zvoku teh slušalk s kablom, izdelanim iz konopljinih vlaken, naravnega, hitro rastočega vira. S tem vračamo svojo zavezanost naravi. NARAVNO INTELIGENTEN ZVOK Vaša glasba še nikoli ni zvenela tako jasno. Slušalke imajo priključek USB-C v lesenem ohišju, v katerem se skriva DAC, in etui iz organskega bombaža, ki jih ščiti med prenašanjem. SPOZNAJTE TRAJNOSTNO GLASBO Te slušalke so narejene iz 100-odstotno okolju prijaznih materialov in zmanjšujejo vpliv na okolje z optimizacijo in zmanjšanjem uporabe plastike in papirja, saj pomagajo ustvariti bolj trajnostno družbo. GLAVNE FUNKCIJE: - Leseno ohišje iz trajnostnih materialov za boljšo zvočno zmogljivost ter globlji in čistejši zvok. - Za konopljin kabel ni potrebna proizvodnja, ki zahteva veliko virov, kot pri drugih tkaninah, kot so bombaž, poliester ali najlon. - Neposredna povezava s telefoni s priključkom USB-C. - Visokokakovosten zvok HD zaradi vgrajenega digitalno-analognega pretvornika (DAC). - Prevozni kovček za varno prenašanje slušalk. TEHNIČNE SPECIFIKACIJE AUDIO Frekvenčno območje: 20 Hz ~ 20 kHz Premer zvočnika: 10 mm SPL: 108 ± 3dB Največja moč: 5 mW Impedanca: 16 Ohm Zasnova: v ušesih Tip: dinamični THD < 1 % MIKROFONI Občutljivost: -42 ± 3 dB (@ 1 kHz) Vrsta: vgrajen na kablu KABEL Dolžina: 120 cm Priključek: USB-C Gumb za upravljanje TEŽA 12 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.