Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
201,93 €
195,16 €
159,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HUAWEI Freebuds Pro 2 Ceramic White
EAN: 6941487257829
Splošni opis
Brezžične slušalke Huawei FreeBuds Pro 2 ponujajo kristalno kakovost zvoka in razburljive nizke tone. Poleg tega dušijo hrup iz okolice in omogočajo hkratno povezavo z dvema napravama. Slušalke imajo dolgo življenjsko dobo baterije in intuitivno upravljanje na dotik.
Tehnične specifikacije
- Zvočni sistem: Dvojni sistem
- Frekvenčno območje: 14 Hz - 48 000 Hz
- Zvočni certifikat HD: Hi-Res, HWA
- Prilagodljivi izenačevalnik: trojni prilagodljivi izenačevalnik (glasnost/obrabljenost/zvok)
- Raven ANC: do 47 dB
- Načini ANC: 3 načini
- Kakovost klica: 3 mikrofoni algoritem globoke nevronske mreže
- Čas delovanja baterije: do 30 ur z ohišjem
- Povežite dve napravi: podpira operacijski sistem Android in iOS
- Odpornost na vodo in prah: IP54
Parametri slušalk
- Dolžina: 29,1 mm
- Širina: 21,8 mm
- Višina: 23,7 mm
- Teža: približno 6,1 g ± 0,2 g
Parametri polnilnega ohišja
- Dolžina: 67,9 mm
- Širina: 24,5 mm
- Višina: 47,5 mm
- Teža: približno 52 g ± 1 g
Življenjska doba baterije
- Na slušalko: 55 mAh (min.)*
- Polnilno ohišje: 580 mAh (min.)*
- 6,5 ure predvajanja z enim polnjenjem** (ANC izklopljen)
- 4 ure predvajanja z enim polnjenjem** (ANC vklopljen)
- 30 ur predvajanja s polnilnim ohišjem** (ANC izklopljen)
- 18 ur predvajanja s polnilnim ohišjem** (ANC vklopljen)
Polnjenje
- Kabelska povezava: USB Type-C (5V/0,5A in več)
- Standard Qi: (2 W)
Čas polnjenja
- Približno 1 uro za polnjenje ohišja brez slušalk (žične)**.
- Približno 40 minut za slušalke (v polnilnem ohišju)**.
- Približno 120 minut za polnjenje ohišja brez slušalk (brezžično)**
*Standardna vrednost. Dejanska zmogljivost se lahko nekoliko razlikuje. Ta zmogljivost je nazivna zmogljivost baterije. Dejanska zmogljivost baterije posameznega telefona je lahko nekoliko večja ali manjša od nazivne zmogljivosti baterije.
**Na podlagi rezultatov laboratorijskih testov HUAWEI, samo za referenco.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.