ENV120.BM NESPRESSO VERTUO DE'LONGHI
211,56 €
185,55 €
152,09 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
De'Longhi VertuoNext Nespresso ENV120.BM
Nova dimenzija kavnih aparatov na kapsule. De'Longhi Nespresso ENV120.BM prinaša revolucionarno tehnologijo kave.
Tehnologija ekstrakcije CENTRIFUSION
Ekstrakcija kave na novi ravni. Kapsula lahko naredi do 7000 obratov na minuto za popolno kombinacijo mlete kave in vode.
Odčitavanje črtne kode kapsul
Kavni aparat prilagodi parametre ekstrakcije za najboljši rezultat v skodelici na podlagi črtnih kod na kapsulah.
Zaustavitve pretoka in velikosti skodelic
Samodejno in programabilno količino kave. Kavni aparat ponuja 5 različnih velikosti skodelic.
- Espresso (40 ml)
- Dvojni espresso (80 ml)
- Gran Lungo (150 ml)
- Skodelica (230 ml)
- Alto (414 ml)
Velikost kapsul
Kavni aparat je združljiv s tremi velikostmi kapsul VertuoLine: majhnimi, srednjimi in velikimi.
Nastavljiv pladenj za kapljanje
Pladenj za odkapavanje s 4 položaji in odstranljiv za visoke kozarce.
Samodejno izmetavanje kapsul
Ko je kava pripravljena, se kapsula samodejno izloči.
Rezervoar za vodo in hitro ogrevanje
1,1 l rezervoar za vodo in hitro segrevanje kavnega aparata v 30 sekundah.
Samodejna zaustavitev
Kavni aparat se samodejno izklopi po 2 minutah nedejavnosti.
Povezljivost in napajanje
Kavni aparat ima povezavo za posodobitve programske opreme in porabo energije 1500 W.
Trajnost in oblikovanje
Vertuo Next je izdelan iz 54 % reciklirane plastike za bolj trajnostno prihodnost.
Možnost priprave karafe kave (750 ml s posebno kapsulo) - karafa ni vključena
Barva: črna
EAN: 8004399020856
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.