EOL - Ezviz Baby monitor BM1 (modra)
130,22 €
115,47 €
94,65 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ezviz Otroški monitor BM1 (modri)
EAN: 6941545611730
Domov
Ezviz prinaša otroški monitor za sodobne starše. Kamera in umetna inteligenca v enem.
Takojšnja obvestila o pomembnih dogodkih.
Oblikovanje
Zasnovan z ljubeznijo za novopečene starše.
V laboratoriju je bil večkrat spremenjen in preizkušen.
Spanje
Skrbijo za otrokove sanje s pozornostjo do podrobnosti.
Infrardeča osvetlitev za nočni vid.
Baterije
Optimiziran odzivni čas za odkrivanje dejavnosti otrok.
Delovanje vso noč.
Komunikacija
Med jokom predvajajte pomirjujočo glasbo.
Možnost pogovora z otrokom prek kamere.
Interakcija
Prenos v živo prek EZVIZ.
Zagnati ga je mogoče z glasovnimi ukazi.
Vizualni dnevnik
Ujemanje nepozabnih otroških trenutkov.
Varno shranjevanje spominov.
Tehnični podatki
Slikovni senzor: 1/2,8-palčni senzor CMOS z ločljivostjo 2 milijona slikovnih pik.
Najmanjša osvetlitev: 0,1 luksa.
Objektiv: 4 mm pri F1,6.
Vidno polje: 100° (po diagonali), 85° (vodoravno), 46° (navpično).
Dan in noč: infrardeči filter.
Nočni vid: do 5 m.
Največja ločljivost: 1920 x 1080.
Funkcije
Odkrivanje: jok, plazenje iz posteljice, otrokova dejavnost.
Dvosmerni klic: podpira.
Samodejno predvajanje glasbe: podpira.
Omrežje
Standard Wi-Fi: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n.
Frekvenčni pas: 2,4-2,4835 GHz.
Širina kanala: Podpora 20 MHz.
Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Pridobljeno iz
Lokalno shranjevanje: Podpora za kartice MicroSD (do 256 GB).
Shranjevanje v oblaku: EZVIZ CloudPlay podpora za shranjevanje.
Splošni parametri
Delovni pogoji: -10 do 45 °C, vlažnost 95 % ali manj.
Napajanje: 5 V DC / 2 A.
Kapaciteta baterije: 2 000 mAh.
Dimenzije: 240 × 50 × 67 mm.
Teža: 221 g.
Vsebina paketa
- Kamera BM1
- Nosilec
- Kabel USB
- Kratek referenčni vodnik
- Kratek vodnik za namestitev
- Pravne informacije
Potrdila
CE/FCC/UL/WEEE/RoHS/REACH/UKCA
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.