Otroški monitor Neno Avante wifi

- 1%

simbolična fotografija

Otroški monitor Neno Avante wifi
Otroški monitor Neno Avante wifi
Otroški monitor Neno Avante wifi
Otroški monitor Neno Avante wifi
Otroški monitor Neno Avante wifi
BLAGO V AKCIJI
NOVOST
številka artikla
32103940
OEM
5902479673066
Proizvajalec
NENO
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

47,47 €

47,19 €

38,68 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 46,73 €
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

47,19 €

47,47 €

38,68 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Neno Avante Wifi Baby Monitor

Sodoben elektronski otroški monitor z gibljivo glavo, ki spremlja vsak korak vašega otroka.

Premikajoča se glava

Otroka spremlja pod kotom 355 stopinj vodoravno in 90 stopinj navpično.

Ločljivost FHD 1080P

Snemajte v ločljivosti Full HD in ujemite vsako podrobnost.

Brezžična uporaba

Napravo upravljate s telefonom, ki podpira Wi-Fi.

Integrirana z mobilno aplikacijo

Priročno upravljanje prek aplikacije Tuya, nameščene v pametnem telefonu.

Ujemanje trenutkov

Snemanje videoposnetkov in fotografij.

Obojestranska komunikacija

Poslušajte otrokov jok in se z njim pogovarjajte prek telefona.

Detektor gibanja in alarmna obvestila

Takojšnje obvestilo v telefonu, ko se otrok premakne.

Nočni način 6 IR LED diod

Sodobne IR LED diode omogočajo spremljanje otroka tudi v temi.

Možnost montaže

1/4" navoj za namestitev naprave na stativ ali steno.

Tehnične specifikacije

  • Teža: 222 g
  • Dimenzije: 85 × 85 × 120 mm
  • Ločljivost: 1920 × 1080
  • Nočni način: 6 IR LED diod
  • Stiskanje: H.264
  • Vidni kot: 100°
  • Premična glava: navpična 355°, vodoravna 90°
  • Mobilna aplikacija: Tuya Smart
  • Povezava WiFi: 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Obojestranska komunikacija: da
  • Zaznavanje gibanja in obvestila v aplikaciji: Da: .
  • Predogled in predvajanje posnetkov: da
  • Podpora pomnilniških kartic: do 128 GB SD
  • Napajanje: micro USB 5V/1,5 A
  • Delovna temperatura: -10 °C 50 °C

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.