EPSON črnilo za tiskalnik EcoTank L6260, 3v1, A4, 1200x4800, 33 strani na minuto, USB, Wi-Fi, LAN
329,60 €
270,16 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Epson EcoTank L6260 - Večfunkcijski brizgalni tiskalnik
Splošni opis:
EPSON EcoTank L6260 je hiter večnamenski brizgalni tiskalnik, zasnovan za domače in majhne pisarne. S temi tiskalniki brez kartuš s črnilom lahko prihranite do 90 % stroškov tiskanja.
Dvostransko tiskanje, kopiranje in optično branje
Zagotavlja visokokakovostne izpise z nizkimi stroški na stran.
Paket vključuje črnilo za do 3 leta
Črnilo za 14.100 črno-belih in 5.200 barvnih strani.
Aplikacija Epson Smart Panel
Omogoča brezžično nastavitev, spremljanje, tiskanje, optično branje in še več iz pametne naprave.
Tehnične specifikacije
Način tiskanja:
Tiskalna glava PrecisionCore™
Inkjet tehnologija:
Pigmentna črna in barvna črnila
Ločljivost tiskanja:
4.800 x 1.200 dpi
Večnamenskost:
Tiskanje, skeniranje, kopiranje
Hitrost tiskanja:
33 strani na minuto črno-belo (navaden papir), 20 strani na minuto barvno (navaden papir)
Barve:
Črna [pigment], cian [barvilo], rumena [barvilo], magenta [barvilo]
Skeniranje:
Hitrost enostranskega optičnega branja (A4 črno-belo) 200 dpi; , 12 s pri ravnem optičnem branju
Hitrost enostranskega optičnega branja (barvni A4) 200 dpi; , 27 sek. z ravnim optičnim branjem
Obdelava papirja/medijev:
Število pladnjev za papir: 1
Velikosti papirja: 10 (ovitek), pismo, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 16 : 9, Legal
Obojestransko tiskanje: da
Splošne informacije:
Poraba energije: 12 W (samostojno kopiranje, vzorec ISO/IEC 24712), 0,7 W (način varčevanja z energijo), 5,3 W v pripravljenosti, 0,2 W (izklop), TEC 0,12 kWh/teden
Dimenzije izdelka: 375? x 347 x 187 mm (širina x globina x višina)
Teža izdelka: 5,7 kg
Vmesnik:
USB, Ethernet, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
Vsebina dostave:
1 komplet črnila (1 × 127 ml BK, 3 × 70 ml CMY) dodatna črna barva, gonilniki in pomožni programi (CD), glavna naprava, napajalni kabel, garancijski dokument
Kupite EPSON EcoTank L6260
Naročite EPSON EcoTank L6260 in uživajte v visoki kakovosti tiskanja po nizki ceni.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.