BROTHER večnamenski brizgalnik DCP-T420W - A4 64MB 1200x6000 16 str/min 150 listov USB 2.0 WIIFI - INKTANK
192,89 €
158,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Večfunkcijski brizgalnik BROTHER DCP-T420W
Univerzalni brizgalni tiskalnik za domače in majhne pisarne.
Opis izdelka
DCP-T420W je večnamenski tiskalnik s funkcijami tiskanja, kopiranja in skeniranja. Ponuja možnost brezžične ali neposredne povezave z računalnikom prek vrat USB.
Sistem za polnjenje rezervoarja s črnilom omogoča prihranek pri stroških tiskanja. Tiskalnik ima hitri USB 2.0 in brezžični omrežni vmesnik.
Tehnične specifikacije
Tiskalnik ima vhodno zmogljivost do 150 listov papirja. Ima zaslon LED in nadzor kurzorja. Pomnilnik tiskalnika ima 64 MB in podpira največjo velikost papirja A4.
Kopiranje in skeniranje
Kopirajte in optično berite z največjo ločljivostjo 1.200 x 1.800 dpi za tiskanje in do 1.200 x 1.200 dpi za optično branje.
Brezžična povezava
Tiskalnik podpira brezžično povezljivost prek Wi-Fi in Wi-Fi Direct. Združljiv je s storitvami Brother iPrint&Scan Mobile, Brother Print Service Plugin in Mopria.
Ravnanje s papirjem
Standardni pladenj tiskalnika sprejme do 150 listov, izhodni pladenj pa do 50 listov.
Dostava in potrošni material
V paketu najdete napajalni kabel, varnostni priročnik, programsko opremo, nadomestne kartuše s črnilom, priročnik, garancijsko kartico in priročnik za hitro nastavitev.
Kartuše s črnilom visoke zmogljivosti za ta tiskalnik so na voljo v črni, cian, magenta in rumeni barvi.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.