EPSON črnilo za tiskalnik EcoTank Mono M2170, 3v1, A4, 39 str/min, USB, Ethernet, Wi-Fi, obojestranski tisk, LCD
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Črnilo za tiskalnike EPSON EcoTank Mono M2170
Opis izdelka
EcoTank M2170 je EPSON-ov večnamenski tiskalnik 3 v 1. Ponuja funkcije tiskanja, skeniranja in kopiranja. S priloženim črnim črnilom lahko natisnete do 11.000 strani.
Značilnosti
- Povezava Wi-Fi: za enostavno mobilno tiskanje.
- LCD-zaslon: 3,7 cm diagonala barvnega zaslona.
- Obojestransko tiskanje: s funkcijo obojestranskega tiskanja prihranite papir.
- 250-listni pladenj za papir: za učinkovito tiskanje.
Prednosti
- Gospodarsko: Zmanjšajte stroške tiskanja s tem varčnim tiskalnikom.
- Zanesljivost: eno leto ali 100.000 strani garancije.
- Energetska učinkovitost: prihranite do 95 % porabe energije.
- Hitro: Hitrost tiskanja 20 strani na minuto, nič časa za ogrevanje.
Specifikacije
Način tiskanja: tiskalna glava PrecisionCore™.
Konfiguracija šob: 400 črnih šob.
Tehnologija črnila: pigmentno črnilo.
Ločljivost tiskanja: 1.200 x 2.400 dpi.
Velikosti papirja: (21,0x29,7 cm), Legal: A4 (21,0x29,7 cm).
Zmogljivost izhodnega pladnja: 100 listov.
Kapaciteta pladnja za papir: 250 listov Standardno.
Kaj je v škatli
- X2 stekleničke s črnilom
- Glavna oprema
- napajalni kabel
- garancijski list
Dimenzije paketa
Širina: 42 cm.
Višina: 38 cm.
Dolžina: 45 cm.
Teža: 8,07 kg.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.