Epson WorkForce Pro/WF-M5899DWF/MF/črnilo/A4/LAN/Wi-Fi/USB
557,21 €
456,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Epson WorkForce Pro WF-M5899DWF
Zanesljiv in zmogljiv črno-beli večnamenski tiskalnik z nizkimi skupnimi stroški lastništva in minimalno količino rezervnih delov. Ponuja visoko zmogljivost tiskanja in skeniranja, hiter izpis prve strani in visok izkoristek črnila.
Funkcije tiskanja
- Čas tiskanja prve strani: 4,8 sekunde
- Hitrost tiskanja: 34 strani na minuto
- Ločljivost tiskanja: 1.200 x 2.400 dpi
- Največja količina tiskanja: 70.000 strani na mesec
- Priporočeni delovni cikel: 500 - 5.000 strani na mesec
Skeniranje
- Ločljivost: 1.200 dpi x 2.400 dpi
- Izhodni formati: BMP, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG
- Tip optičnega bralnika: kontaktni slikovni senzor (CIS)
Faksiranje
- Značilnosti: črno-beli in barvni faks
- Hitrost pošiljanja faksa: do 33,6 kb/s / približno 3 s/stran
Kliknite za kopiranje
- Hitrost: do 22 ipm Črna
- Ločljivost: 600 x 1200
- Največje število kopij: 999
- Največja velikost kopije: A4
Mediji
- Velikosti papirja: 10, pismo, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, Legal, po meri
- Samodejni podajalnik dokumentov: 50 strani.
- Obojestransko tiskanje: Da:
- Zmogljivost izhodnega pladnja: 150 listov
- Zmogljivost vhodnega pladnja: 330 listov
- Opcijski pladnji: 3 pladnji za 500 listov papirja
- Največji vnos papirja: 1830 listov
Vmesnik in povezljivost
- USB: Hi-Speed USB - združljiv z USB 2.0
- Ethernet: 1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T
- Wi-Fi: IEEE 802.11a/b/g/n/ac (WiFi 5), Wi-Fi Direct
Specifikacije
- Dimenzije: 425 x 535 x 357 mm
- Teža: 19 kg
- Največja raven hrupa: (A): 6,5 B (A)
- Tiskanje iz mobilnih naprav in oblaka: Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver), Apple AirPrint, Mopria
- Napajanje: 240 V
Vsebina paketa
- Gonilnik in pripomočki (CD)
- Inicializacija enot za črnilo
- Kratek vodnik za namestitev
- Navodila za uporabo (CD)
- Garancijska dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.