Canon PIXMA Printer iP8750 - barvni, SF, USB, Wi-Fi
393,55 €
322,58 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Canon PIXMA iP8750 - Tiskalnik za fotografske navdušence
Canon PIXMA iP8750 je vrhunski tiskalnik s prefinjeno zasnovo, idealen za fotografske navdušence.
Osupljiva kakovost tiskanja
Šestbarvni sistem s sivim črnilom za bogatejše barvne fotografije in osupljive črno-bele izpise.
Tehnologija tiskalne glave FINE
Hitro zagotavlja izjemne podrobnosti za rezultate kakovosti fotografskega laboratorija.
Brezžična povezava
Tiskalnik lahko brezžično uporabljate in delite po vsem domu. Tiskajte fotografije neposredno iz brezžičnih fotoaparatov.
Prihranite denar za črnilo
Ločen sistem črnila s posamično zamenljivimi kartušami za črnilo zmanjšuje količino odpadkov.
Ustvarjalna programska oprema
S programsko opremo My Image Garden lahko preprosto uredite in natisnete svoje fotografije. Omogoča vam ustvarjanje privlačnih vzorcev za tiskanje.
Specifikacije
Ločljivost tiskanja
Do 9.600 × 2.400 dpi
Hitrost tiskanja
Črno-belo: približno 14,5 strani na minuto, barvno: približno 10,4 strani na minuto
Tiskanje brez robov
Da (A3 , A3, A4, črka, leger, 25 × 30 cm, 20 × 25 cm, 13 × 18 cm, 10 × 15 cm)
Obojestransko tiskanje
Ročno upravljanje
Tiskanje na diske
Da (vključena programska oprema)
Podprti dokumenti
Navadni papir, ovojnice (DL, COM10), Canon Pro Platinum Photo Paper (PT-101) in drugo.
Možnosti povezave
Žični LAN: USB visoke hitrosti, Brezžični LAN: Wi-Fi IEEE802.11 b/g/n
Podprti operacijski sistemi
Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista SP1 in SP2 / XP SP3 (32-bitna različica), Mac OS X različica 10.6.8 ali novejša
Fizikalni parametri
Teža: 8,5 kg, mere (Š × G × V): 590 × 331 × 159 mm
Napajanje
100 do 240 V AC, 50/60 Hz
Poraba energije
Izklopljeno: pribl. 0,3 W, pripravljenost: približno 1,9 W, tiskanje: približno 23 W
Kaj je v škatli
Tiskalnik A3 - PIXMA iP8750, osnovne kartuše s črnilom (PBK, BK, C, M, Y, GY), napajalni kabel, podajalnik neposredno na disk, namestitveni CD-ROM, priročniki in drugi dokumenti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.