ERGO M575, miška grafitna LOGITECH

MARATON
- 14%
POPUSTOV

simbolična fotografija

ERGO M575, miška grafitna LOGITECH
ERGO M575, miška grafitna LOGITECH
ERGO M575, miška grafitna LOGITECH
ERGO M575, miška grafitna LOGITECH
ERGO M575, miška grafitna LOGITECH
številka artikla
745018759
Proizvajalec
LOGITECH
Točke zvestobe: 2
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

55,11 €

47,53 €

38,96 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 45,99 €
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

47,53 €

55,11 €

38,96 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitech ERGO M575 - brezžična miška s sledilno kroglico

Optimizirajte svoje udobje in zmanjšajte gibanje z Logitech ERGO M575.

Ergonomska zasnova

Miška ERGO M575 je zasnovana tako, da se prilega obliki vaše roke. Zmanjšuje utrujenost rok in dlani, saj vam za premikanje kazalca ni treba premikati roke.

Gladko upravljanje

Natančno upravljanje sledilne kroglice omogoča gladko in odzivno upravljanje s palcem. Trackball ima gladko površino za popolnoma enostavno premikanje.

Visoka natančnost in nizka poraba energije

Optični senzor miške ERGO M575 je visoko zmogljiv, odlikujeta ga visoka natančnost in izjemno nizka poraba energije.

Tehnični parametri:

  • Dimenzije: 134 x 100 x 48 mm
  • Teža: 145 g
  • Tehnologija zaznavanja: Logitech Advanced Optical Sensing
  • Nazivna vrednost: 400 dpi
  • Največja vrednost: do 2000
  • Število gumbov: 5 (levo/desno, nazaj/ naprej, kolesce za pomikanje s srednjim gumbom)
  • Vrsta baterije: 1x AA (vključena)
  • Življenjska doba baterije s sprejemnikom USB: do 24 mesecev
  • Življenjska doba baterije z Bluetooth: do 20 mesecev
  • Vrsta povezave: 2,4 GHz sprejemnik USB, tehnologija Bluetooth low energy
  • Brezžični doseg: 10 m brezžičnega dosega

Parametri

Bluetooth
Znamka
Vmesnik
Oblikovanje miške
Osvetlitev miške
Ergonomija

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.