CONNECT IT FOR HEALTH Ergonomska navpična miška, ( 1x brezplačna baterija AA), brezžična, Črna
24,05 €
23,53 €
19,29 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PRIJAVA ZA ZDRAVJE ergonomska navpična miška
Brezžična tehnologija za priročno uporabo
Ta miška uporablja 2,4 GHz brezžično tehnologijo. Sprejemnik z dometom do 20 m je združljiv z USB-A 2.0 in USB 1.1.
Posebna ergonomija
Zasnovan za dolgotrajno uporabo
Miška ima posebno ergonomijo, ki zmanjšuje utrujenost tudi pri dolgotrajni uporabi. Optični senzor z možnostjo izbire ločljivosti 800/1200/1600 DPI zagotavlja visoko natančnost, kar je idealno tudi za delo v grafičnih urejevalnikih.
Enostavna namestitev in dolga življenjska doba
Plug & Play za hitro namestitev
Miška je enostavna za namestitev, ne da bi bilo treba prenesti gonilnike. Preprosto povežite sprejemnik USB z računalnikom ali prenosnikom. Mehanska stikala imajo zagotovljeno življenjsko dobo 3 milijone klikov.
6 gumbov in tehnologija Smart Power-Saving
Praktični gumbi in varčevanje z energijo
Miška ima 6 gumbov, vključno z natančnim kolescem za pomikanje in 2 navigacijska gumba za premikanje naprej in nazaj. Pametna tehnologija varčevanja z energijo varčuje z baterijo, ko miška ni v gibanju.
Nedrseča površina in prostor za shranjevanje
Gumiran ročaj in prostor za sprejemnik
Miška ima nedrsečo gumirano površino Soft-Touch, ki omogoča trden oprijem. Na dnu miške je prostor za shranjevanje mini sprejemnika USB, zato je idealna za prenašanje in potovanja.
Združljivost in dimenzije
Podpora za operacijska sistema Windows in Mac OS X
Miška je združljiva z operacijskimi sistemi Windows XP/Vista/7/8/10/ in Mac OS X. Mere miške so 110 x 76 x 72 mm, teža brez baterije in s sprejemnikom USB pa je 91 g.
Paket vsebuje
- Miška
- Sprejemnik USB
- 1× alkalna baterija AA CONNECT IT
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.