EVOLVEO EasyPhone LT, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
65,36 €
53,57 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone LT - Mobilni telefon za starejše
Enostavna uporaba, pregleden meni in veliki gumbi. EVOLVEO EasyPhone LT je zasnovan za največje udobje in preprostost.
Praktične funkcije za vsakdanjo uporabo
- Fotografije stikov: izbranim stikom pripišite fotografije za lažjo identifikacijo.
- Hitra izbira: Nastavite do osem hitrih izbir za priljubljene številke.
- 2000 stikov: shranite do 2000 stikov za vse svoje potrebe.
Gumb SOS z lokacijo GPS
S pritiskom na gumb SOS samodejno pokličete prednastavljene številke in jim pošljete sporočilo v sili, vključno s podatki o lokaciji.
Tri ravni lokalizacije lokacije
Telefon za določanje lokacije uporablja GPS, WiFi in mobilno omrežje GSM, kar povečuje uspešnost iskanja.
Pridobivanje trenutne lokacije GPS iz drugega telefona
Telefon omogoča pošiljanje sporočila SMS s trenutno lokacijo v drug telefon.
Tehnične specifikacije
- Ločljivost zaslona: 320 x 240 px
- Notranji pomnilnik: 128 MB
- Baterija: 1200 mAh Li-Ion baterija
- Dimenzije: 140 x 56 x 12 mm
- Teža (z baterijo): 105 g
Druge funkcije
- Omrežje 4G
- Dvojna Nano SIM
- Fotoaparat z bliskavico
- FM-radio z vgrajeno anteno
- Bluetooth in microSDHC
- Zmogljiva svetilka
- Podstavek za polnjenje
- USB-C
Vsebina paketa
- Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone LT
- Stojalo za polnjenje
- Omrežni polnilnik 230 V
- Stereo slušalke USB-C s prostoročnim upravljanjem
- 1 baterija 200 mAh
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.