Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna stojalo za polnjenje

simbolična fotografija

Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna   stojalo za polnjenje
Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna   stojalo za polnjenje
Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna   stojalo za polnjenje
Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna   stojalo za polnjenje
Aligator A321 Senior Dual SIM, sivo-črna   stojalo za polnjenje
številka artikla
3940735
OEM
A321GB
Proizvajalec
Aligator
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 6 kos, 21.5.2024 že pri vas

35,59 €

29,17 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 34,34 €
Na zalogi 6 kos, 21.5.2024 že pri vas

35,59 €

29,17 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aligator A321 Senior Dual SIM

Aligator A321 Senior je klasični telefon za starejše z gumbom SOS.

Podpira dve kartici SIM in ima velik, jasen zaslon.

Je ergonomsko uravnotežen, zato ga je enostavno uporabljati.

Praktične funkcije

Telefon je opremljen z budilko, kalkulatorjem in svetilko.

Podpira glasbene datoteke in radio FM.

Pomnilnik lahko razširite s kartico MiscroSD.

Iskalnik SOS

Gumb SOS ob pritisku pošlje sporočilo SMS prednastavljenim stikom.

Sporočilo prikazuje lokacijo telefona na zemljevidu.

Ta funkcija je idealna za starejše, ki se lahko izgubijo ali so dezorientirani.

Stojalo za polnjenje in dolga življenjska doba baterije

Priloženo je stojalo za polnjenje.

Baterija telefona z enim polnjenjem zdrži do 240 ur.

Idealen je za potovanja, kjer polnilnik ni na voljo.

Tehnične specifikacije

  • Zaslon: Barvni TFT z belo osvetlitvijo
  • Ločljivost: 160x128
  • Pomnilnik za telefonske stike: 500
  • Pomnilnik za sporočila SMS: 50
  • Vrsta baterije: 800 mAh Li-Ion
  • Čas pripravljenosti max: 240 h
  • Največji čas pogovora: 240 min
  • Gumb SOS: Da: .
  • Število prednastavitev gumba SOS: 5
  • Svetilka: Da:
  • Budilka: da
  • Kalkulator: Da:
  • Radio FM: Da:
  • Število melodij: 5
  • Polnjenje in podatki: micro USB
  • Slušalke za prostoročno uporabo: Slušalke: Jack 3,5

Vsebina paketa

  • Telefon Aligator A321
  • Potovalni polnilnik
  • Stojalo za polnjenje
  • Navodila za uporabo v češčini in slovaščini

Parametri

Vrsta
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Reža za pomnilniško kartico
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.