EVOLVEO EasyPhone XG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn

simbolična fotografija

EVOLVEO EasyPhone XG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
EVOLVEO EasyPhone XG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
EVOLVEO EasyPhone XG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
EVOLVEO EasyPhone XG, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje, črn
številka artikla
3546770
OEM
EP-650-XGB
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

44,69 €

36,63 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 43,14 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

44,69 €

36,63 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO EasyPhone XG

Mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje in barvnim 2,4-palčnim zaslonom.

Praktične funkcije za enostavno upravljanje

  • Veliki praktični gumbi
  • Ločeni gumbi tipkovnice
  • Ločeni gumbi za upravljanje glasnosti, svetilke in fotoaparata
  • Drsni gumb za zaklepanje tipkovnice telefona

Varnostne funkcije

  • Gumb SOS za klice SOS in sporočila SMS z lokalizacijo lokacije
  • Senzor za padec SOS
  • Pridobivanje lokacije GPS iz drugega telefona

Večpredstavnostne in druge funkcije

  • Visokokakovostna kamera 3,0 milijona slikovnih pik z bliskavico
  • Foto stiki za enostavno klicanje
  • Radio FM brez slušalk s samodejnim nastavljanjem
  • Zmogljiv zvočnik za poslušanje radia FM in melodij zvonjenja

Tehnične specifikacije

  • Ločljivost zaslona 320 x 240 px
  • Li-ionska baterija 1 000 mAh
  • Podpora za sporočila MMS
  • Bluetooth
  • 3,5 mm vhod za slušalke
  • Podpora za kartice MicroSDHC
  • Barva: črna
  • Dimenzije: 120 x 58 x 14 mm
  • Teža: 93 g z baterijo

Paket vsebuje

  • Mobilni telefon EVOLVEO EasyPhone XG
  • Stojalo za polnjenje
  • 230 V omrežni polnilnik
  • Uporabniški priročnik

Parametri

Funkcija
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.