EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2

simbolična fotografija

EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2
številka artikla
3546067
OEM
TDE HDO
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

58,77 €

48,17 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 51,76 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

58,77 €

48,17 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO HDO, aktivna zunanja antena DVB-T/T2

Optimalen sprejem signala

EVOLVEO HDO je aktivna zunanja antena, ki je idealna za območja s šibkim televizijskim signalom. Vgrajeni ojačevalnik in filter LTE omogočata nemoten sprejem televizijskega signala.

Širok razpon frekvenc

Antena lahko sprejema v širokem spektru 470-862 MHz, kar omogoča sprejem vseh televizijskih kanalov. Učinkovitost pretvorbe televizijskega signala v električni signal je 90-100 %, odvisno od frekvence signala.

Ločljivost 4K/UHD

EVOLVEO HDO je pripravljen za sprejem televizije v visoki ločljivosti 4K/UHD. Uživajte v najljubših filmih in televizijskih oddajah v najvišji kakovosti.

Aerodinamična oblika

Posebna aerodinamična oblika antene bolje varuje pred snegom in vetrom kot klasične oblike anten.

Enostavna nastavitev

Namestitev antene je preprosta. Zaradi vrtljivega zgloba lahko idealen položaj najdete brez dodatnega odvijanja in zategovanja vijakov.

Vsebina paketa

  • Antena
  • Napajalnik
  • Priročnik
  • Naprava za vpenjanje

Specifikacije

  • UHF: 470-862 MHz
  • VHF: 47-230 MHz
  • Vhodna napetost: AC220-240V
  • Delovna napetost: DC12V/50mA
  • Priključek: f-priključek
  • Dobiček: UHF 45 dB
  • Dimenzije: 6 × 11 × 64,5 cm

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.