MANHATTAN Stropni nosilec za TV, vrtljiv (0-25°/360°, 37"-70", največ 50 kg)
67,25 €
66,77 €
54,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MANHATTAN Stropni nosilec za TV
Vrtljivo (0-25°/360°), za 37"-70" zaslone, največ 50 kg
Opis
Manhattanov stropni nosilec za televizor je zasnovan tako, da ustreza večini ravnih in ukrivljenih zaslonov z diagonalo od 37 do 70 palcev.
Nosilec prenese do 50 kg in je izdelan iz trpežnega praškasto lakiranega jekla za varno in zanesljivo namestitev nad glavo.
Značilnosti
- Obračanje: /- 180°
- Nagib: od 0 do 25°
- Nastavljiva višina: 1060 do 1560 mm
- Premer zgornjega dela palice: 48 mm
- Premer spodnjega dela palice: 40 mm
- Širina stropne plošče: 200 mm
Namestitev in uporaba
Ta nosilec je idealen za konferenčne sobe, avle, učilnice, digitalno oglaševanje, sledenje in številne druge aplikacije.
Omogoča, da se zaslon vrti za 360° okoli droga in se za optimalno vidljivost nagne do 25° proti občinstvu.
Nosilec je opremljen s teleskopsko palico, ki omogoča nastavitev višine zaslona na želeno oddaljenost od stropa med 1060 in 1560 mm.
Namestitev je preprosta, samo pritrdite priložene navpične nosilce z vgrajenimi kavlji na televizor in nato televizor varno obesite na nosilec.
Oblikovanje in upravljanje kablov
Nosilec Manhattan je zasnovan za ravne in poševne strope. Stropna plošča je nastavljiva za /- 60°.
Z notranjim vodenjem kablov so kabli skriti in urejeni, kar zagotavlja profesionalen videz namestitve.
Standardi in garancija
Nosilec ustreza standardom VESA: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400 in ima doživljenjsko garancijo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.