EVOLVEO PIR, pametni brezžični senzor gibanja PIR WiFi
42,15 €
34,55 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO PIR: Pametni brezžični senzor gibanja PIR WiFi
Varnost na prvem mestu. EVOLVEO PIR je pametni senzor gibanja, ki uporablja infrardeči senzor PIR. To tipalo ima kompenzacijo temperature okolice, kar zagotavlja stalno občutljivost in visoko odpornost proti lažnim alarmom.
Zaznavanje gibanja
Zaznavanje temelji na zaznavanju temperaturnih razlik, ko se ljudje gibljejo različno glede na temperaturo okolja. Ta senzor gibanja je idealen za zagotavljanje varnosti vašega doma ali pisarne.
Povezava in nadzor
Detektor se preprosto poveže z omrežjem Wi-Fi in se poveže s telefonom. Ko je varovano območje prekršeno (z vklopljenim alarmom), vas detektor o tem obvesti z opozorilom v aplikaciji.
Samostojno ali kot del sistema
EVOLVEO PIR deluje samostojno, brez potrebe po nadzorni plošči, samo povežite se z Wi-Fi. Detektor lahko povežete tudi s pametnim alarmom EVOLVEO Alarmex PRO.
Scenariji in vključevanje
Z uporabo scenarijev lahko ob zaznavi gibanja izvedete dejanje. Tako lahko na primer sproži drugo pametno napravo Tuya, kot je pametna vtičnica EVOLVEO Porta F16.
Vloga za nadzor
To napravo lahko povežete in upravljate prek aplikacije Smart Life. Uporabite lahko tudi aplikacijo Tuya Smart.
Tehnične specifikacije
- Baterija: 1×CR123A 3V
- Aktivacijski tok: <=160 mA
- Tok v stanju pripravljenosti: <=45µA
- Opozorilo o nizki napetosti: <=2,6 V
- Wi-Fi: 2,4 GHz / 802.11b/g/n
- Razdalja zaznavanja: 10 m / 110°
- Delovna temperatura: -10 - 50 °C
- Relativna vlažnost: < 95 % (brez kondenzacije)
- Način namestitve: namestitev na nosilec
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.