EVOLVEO Ptero Q2, 2x sprednja plošča: steklo/mreža,
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO Ptero Q2, 2x sprednja plošča: steklo/mreža
EAN: 8595683203838
Značilnosti izdelka:
Tip: Računalniško ohišje ATX, mATX in mITX
Sprednja plošča: Po želji, steklo ali mreža
Število diskov: 2x 3,5\" in 3x 2,5\"
USB: 2x USB 2.0 in 1x USB 3.0
Zvočni posnetki: Vhod za slušalke/mikrofon
Hladilnik: procesor 164 mm, grafična kartica 280/390 mm
Stranske stene: kaljeno steklo
Vir.
Zamenjava sprednje plošče:
V omari sta dve možnosti sprednje plošče: kaljeno steklo in mreža. Pritrjena z magneti za enostavno zamenjavo.
Hlajenje:
Ptero Q2 omogoča namestitev do sedmih 120-milimetrskih ali petih 140-milimetrskih in enega 120-milimetrskega ventilatorja. Uporabljajo se lahko vodno hlajenje dolžine 120/240/280 in 360 mm.
Združljivost:
Ohišje je zasnovano za osnovne plošče, ki podpirajo platforme Intel in AMD. Združljivo je s formati ATX, Micro ATX in Mini ITX.
Specifikacije:
Največja višina hladilnika procesorja: 164 mm
Največja dolžina kartice VGA: 280/390 mm
Material: jeklo in steklo
Barva: črna
Velikost: midi stolp
Vhodno-izhodni priključki in krmilniki:
- 1 x USB 3.0
- 2 x USB 2.0
- 1 x HD avdio
- 1x vhod za mikrofon
- 1x gumb za upravljanje ventilatorjev LED
Navijači:
- Spredaj: 3x120mm / 3x 140mm ventilator
- Zadaj: 1x120 mm
- Zadaj: 1x120mm vodno hlajenje
- Zgornji del: 3x120mm/3x140mm ventilator, podpora za 120/240/280 in 360mm vodno hlajenje
Dimenzije:
Višina: 488 mm
Širina: 220 mm
Globina: 490 mm
Teža: 7,2 kg
Vsebina paketa:
- Računalniška omara s steklenimi stranicami
- Prednja plošča iz kaljenega stekla
- Sprednja plošča z rešetko
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.