EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1

simbolična fotografija

EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1
številka artikla
3546329
OEM
RTX-H6
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO RoboTrex H6, robotski sesalnik 2v1

EAN: 8594161338659

Inteligentno in samodejno

RoboTrex H6 je inteligentni robotski sesalnik, ki se samodejno premika po tleh prostora in z enim polnjenjem čisti do 110 minut.

2v1 - sesalnik in mop

Po sesanju samo zamenjajte posodo za prah (300 ml) s posodo za vodo (250 ml), nadenite mikrovlakna in robot je pripravljen za čiščenje prostora.

Enostavno upravljanje

Nadzorna plošča na napravi omogoča zagon samodejnega čiščenja, spiralno čiščenje ali vrnitev sesalnika v polnilno postajo.

Sodobni motor BLDC

Motor BLDC ima do tretjine daljšo življenjsko dobo, večjo zanesljivost in moč (20 W), tišje delovanje (do 65 dB) in varčnejše delovanje.

Filtriranje HEPA

Filter HEPA pomaga pri lovljenju drobnega prahu, alergenih pršic ali živalskih alergenov in preprečuje, da bi majhni prašni delci uhajali nazaj v zrak.

Specifikacije

  • 3 mehanski gumbi za enostavno upravljanje
  • 10 infrardečih senzorjev udarcev
  • Sodoben 20W motor BLDC z dolgo življenjsko dobo
  • Brisanje vode z mopom XXL
  • Možnost suhega mopa XXL za odstranjevanje finega prahu
  • Vakuumska zbiralna posoda s prostornino 0,3 litra
  • Dvostopenjsko filtriranje: primarni filter in filter HEPA
  • Prostornina rezervoarja za vodo za brisanje 0,25 litra
  • 3 infrardeči senzorji padca
  • 2 kolesi za vzmetenje

Vsebina paketa

  • EVOLVEO RoboTrex H6
  • Vakuumska posoda za prah (300 ml)
  • Rezervoar za vodo za mokro čiščenje (250 ml)
  • Modul za mopiranje s krpo za mopiranje, velikost XXL
  • Nadomestna krpa za mop iz mikrovlaken, velikost XXL
  • Infrardeči daljinski upravljalnik s prikazovalnikom LED
  • 2 bateriji za daljinski upravljalnik
  • Podstavek za polnjenje
  • napajanje 230 V
  • Filter HEPA
  • 2 stranski ščetki za čiščenje 2 rezervni ščetki
  • Čopič za čiščenje
  • Uporabniški priročnik

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.