EVOLVEO Salente HotAir, vročezračni cvrtnik 2v1, 4, 3 l, črna
84,42 €
69,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO Salente HotAir, friteza z vročim zrakom 2v1
Prostornina: 4,3 litra
EAN: 8595683204293
Cvrtje in pečenje na žaru
Friteza Salente HotAir omogoča tako cvrtje kot peko na žaru.
Nastavitev temperature 80-200 °C.
Čas priprave 1-60 minut.
Bolj zdravo, hitreje in bolj ekonomično
Do 2-krat hitrejša priprava hrane.
Pri cvrtju prihranite do 90 % olja.
Prihranite 50 % električne energije.
8 prednastavljenih programov
Nadzorna plošča na dotik z 8 recepti.
Možne so individualne nastavitve časa in temperature.
Zmogljiv ventilator RapidAir
Hitro in enakomerno segrevanje brez obračanja hrane.
Enostavno čiščenje
Košara za cvrtje in rešetka s prevleko proti prijemanju.
Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju.
Popolne specifikacije:
- Nastavljiva temperatura 80-200 °C
- Časovnik 1-60 minut
- 8 prednastavljenih programov
- Zmogljiv ventilator RapidAir
- Zdravo cvrtje in pečenje na žaru
- Cvrtje in pečenje na žaru brez vonja
- Odstranljiva posoda s površino proti prijemanju
- Odstranljiva rešetka za žar s površino, ki se ne prijema
- Digitalni zaslon LED z upravljanjem na dotik
- Toplotno izoliran ročaj CoolTouch
- Zvočni signal za konec peke
- Ogrevalna tuljava iz nerjavečega jekla SUS304
- Nedrseče noge za stabilnost
- Zaščita pred pregrevanjem
- Zaščita pred zagonom brez posode
- Vhodna moč 1500 W
- Raven hrupa: 65 dB(A)
- Dolžina kabla: 1 m
- Certificiranje CE, RoHS
- Dimenzije (Š × G × V): 267 × 357 × 287 mm
- Teža: 3,94 kg
Vsebina paketa:
- Friteza
- Košara za cvrtje
- Rešetka za cvrtje 4 silikonske nogice
- 4 rezervne silikonske noge za rešetko za cvrtje
- Navodila za uporabo (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.