EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)

simbolična fotografija

EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)
številka artikla
AH5167000211
OEM
CS-C1C-E0-1E2WF
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 9 kos, v torek že pri vas

41,41 €

33,94 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 41,37 €
Na zalogi 9 kos, v torek že pri vas

41,41 €

33,94 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EZVIZ C1C-B (1080P,H.265)

Opis

C1C-B podjetja EZVIZ je kompaktna kamera Wi-Fi, ki lahko snema dogodke v živo in varuje vašo družino.

S to kamero boste vedno obveščeni o dogajanju doma, tudi ko vas ne bo doma.

Oblikovanje in lokacija

Kamera je dovolj majhna, da jo lahko namestite kamor koli, namestitev pa je zelo preprosta.

Njegova zasnova omogoča preprosto konfiguracijo za najboljšo možno zmogljivost.

Opozorila in odkrivanje

Če kamera zazna kakršno koli sumljivo dejavnost, vas samodejno opozori.

Zaznavanje gibanja je ena od glavnih značilnosti tega modela.

Pogoji napajanja in osvetlitve

Ta fotoaparat zagotavlja odlično delovanje ne glede na spremembe svetlobnih pogojev.

Napredna vgrajena infrardeča LED-svetloba omogoča nočni vid do 12 m.

Ključne lastnosti

  • Podpora za 2,4 GHz Wi-Fi
  • 1080p
  • Zaznavanje gibanja
  • Trije načini opozorilnih zvokov
  • Način mirovanja
  • 108° širokokotni objektiv
  • Dvosmerni klic
  • Nočni vid do 12 m
  • Podpora za kartice MicroSD (do 256 GB)
  • Shranjevanje EZVIZ CloudPlay

Tehnični parametri

Slikovni senzor: 1/3" CMOS s progresivnim skeniranjem

Hitrost zaklopa: Samodejno prilagajanje zaklopa

Objektiv: 2,8 mm, vidno polje: 108° (po diagonali), 91° (vodoravno), 50° (navpično)

Dan in noč: infrardeči filter s samodejnim preklopom

Nočni vid: 12 m

Največja ločljivost: 1920 × 1080

Hitrost slikanja: največ 25 sličic na sekundo, samodejno prilagajanje med omrežnim prenosom

Stiskanje videa: H.265

Bitna hitrost videa: ultra HD, HD, gladek video, prilagodljiva bitna hitrost.

Največja hitrost prenosa: 1 Mbps

Pametno opozorilo: zaznavanje gibanja

Dvosmerni klic: podprt

Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n

Frekvenčni pas: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz

Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK

Hitrost prenosa: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s

Lokalno shranjevanje: (največ 256 GB)

Shranjevanje v oblaku: EZVIZ Shranjevanje v oblaku

Delovni pogoji: -10 do 45 °C, vlažnost < 95 % (brez kondenzacije)

Napajanje: 5 V DC. / 1 A

Poraba energije: največ 3,0 W

Dimenzije: 63 × 63 × 103 mm

Neto teža: 83 g

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.