EZVIZ H8C 2MP

simbolična fotografija

EZVIZ H8C 2MP
EZVIZ H8C 2MP
številka artikla
AH51670045
OEM
CS-H8c-R100-1K2WKFL
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EZVIZ H8C 2MP - Natančna varnost za vaš dom

S kamero EZVIZ H8C 2MP skrbno spremljajte svoj dom v ločljivosti Full HD.

Značilnosti izdelka

Visoka ločljivost in oster nočni vid do 30 metrov.

Specifikacije fotoaparata

  • Slikovni senzor: 1/2,7-palčni CMOS s progresivnim skeniranjem
  • Hitrost zaklopa: Samoprilagodljiv zaklop
  • Objektiv: 4 mm @ F2,0, vidni kot: 46° (navpično), 89° (vodoravno), 104° (po diagonali)
  • Priključek za objektiv: M12
  • Dnevni in nočni filter IR-cut s samodejnim preklopom
  • DNR 3D DNR
  • WDR: digitalno

Specifikacije stiskanja

  • Stiskanje videoposnetkov: H.265 / H.264
  • Hitrost bitnega toka videa: Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptivna bitna hitrost.

Specifikacije slik

  • Največ. Ločljivost: 1920 × 1080
  • Hitrost slikanja: Samodejno prilagajanje med omrežnim prenosom

Omrežne specifikacije

  • wifi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n
  • Frekvenčno območje: 2,4 ~ 2,4835 GHz
  • Pasovna širina kanala: Podpira 20 MHz

Specifikacije vmesnika

  • Shramba Reža za kartico MicroSD (največ 512 GB)
  • Podpira shranjevanje Ezviz CloudPlay (potrebna je naročnina)
  • Žična vrata RJ45 X 1 (10M/100M prilagodljiva vrata Ethernet)
  • Varnost 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
  • Hitrost prenosa 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s

Splošne specifikacije

  • Napajanje DC 12V / 1A
  • Poraba energije največ 12 W
  • IR domet največ 30 m
  • Dimenzije: 100,05 × 129,19 × 149,75 mm
  • Teža 420 g

Garancija in podpora

Za izdelek velja dveletna garancija. Za več informacij obiščite proizvajalčevo spletno mesto.

Spletna stran proizvajalca:https://www.ezviz.com/product/H8c/43162

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.