iGET HOMEGUARD HGNVK85304 Sistem kamer PoE s SMART zaznavanjem gibanja, 8-kanalni NVR FullHD 4x zunanja kamera FullHD
449,45 €
368,40 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOMEGUARD HGNVK85304 Sistem kamer PoE
EAN: 5060442175327
Opis izdelka
Celoten sistem kamer iGET HOMEGUARD HGNVK85304 za varovanje vaše hiše, hiše, podjetja ali trgovine.
Značilnosti
- Tip: sistem PoE za kamere
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- Število kanalov: 8 kanalov
- Število kamer: 4 kamere FullHD 1080p
- Zaznavanje gibanja: Zaznavanje SMART
- Povezava: Ethernetni kabel Cat.5e, Cat.6 ali višji
- HDD: položaj za 1x HDD SATA
- Priključki: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
Podrobnosti o izdelku
Sistem kamer iGET HOMEGUARD HGNVK85304 z napajanjem PoE in inovativnim zaznavanjem gibanja SMART.
Lastnosti fotoaparatov
- Vrsta: zunanja kamera
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- Ločljivost: FullHD 1080p
- Nočni vid: domet 30 m
- Napajanje: PoE
Značilnosti snemalnika
- Vrsta: snemalnik NVR
- Število kanalov: 8 kanalov
- Napajanje: PoE
- Priključki: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
- Oblika stiskanja: H.265/264
Kaj je v paketu
- 1x snemalnik NVR s PoE in zaznavanjem SMART iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- 4x kamera PoE z zaznavanjem SMART iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- 1x priročnik za hiter začetek CZ, SK, PL
- 1x CD s popolnimi navodili za uporabo/programsko opremo za PC, SL
- 1x napajalnik za NVR
- 1x miška USB
- 1x daljinski upravljalnik 2x baterije AAA
- 1x kabel SATA za priključitev trdega diska znotraj snemalnika
- 4x ethernetni kabel za povezavo kamer z dolžino 18 m
- 4x Vodoodporni pokrov priključka RJ45
- 4x Komplet za montažo (zatiči in vijaki)
- 4x nalepka "Opozorilo: 24 ur pod nadzorom"
- Vijaki za pritrditev trdega diska
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.