Fellowesov laminator JUPITER A3
325,35 €
294,02 €
241,00 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fellowesov laminator Jupiter A3
EAN: 0043859763498
Splošni opis
Laminator Fellowes Jupiter A3 je narejen za intenzivno pisarniško delo in omogoča laminiranje vseh vrst navadnega papirja in fotografij, od vizitk do formata A3.
Enostavno upravljanje
Edinstvena funkcija AutoSense zagotavlja samodejno prilagoditev delovnih vrednosti po vstavitvi dokumenta v napravo. Uporabnik ne nastavlja parametrov.
Tehnične specifikacije
Laminator omogoča laminiranje dokumentov do velikosti A3 z laminirno folijo debeline od 80 do 250 mikronov. Največja debelina dokumenta je 0,8 mm.
Hitrost in kakovost
Laminator s šestimi laminirnimi valji omogoča visokokakovostno laminiranje. Dokument A4 laminira v 17 sekundah.
Napredne funkcije
- AutoSense - samodejno zaznavanje debeline laminirne folije
- InstaHeat - hitro segrevanje stroja, ki je pripravljen za delovanje v 60 sekundah
- Clean Alert - dosledni, visokokakovostni rezultati laminiranja
- Samodejni izklop - samodejni izklop po 30 minutah neuporabe
- Brez zatikanja - zmanjša tveganje, da bi se dokument zataknil v napravi.
Pakiranje
Paket vključuje začetni komplet: 10 kosov folije za laminiranje A4 (80 µm) in čistilni list.
Tehnični parametri
Širina laminacije: 318 mm
Največja hitrost laminiranja: 140 cm/min.
Debelina laminirne folije: 80-250 mic
Največja debelina laminiranega dokumenta: 0,8 mm
Vroča laminacija: da
Hladno laminiranje: da
Laminiranje fotografij: da
Zagon do delovnega stanja: 1 min
Število valjev za laminiranje: 6
Nazivna napetost: 220-240 V
Dimenzije: 530 x 208 x 130 mm
Teža: 6,9 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.