Fellowesov uničevalnik LX 220
515,72 €
466,02 €
381,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fellowesov uničevalnik LX 220
Tehnologija IntelliBAR™ za inteligentno drobljenje. Največja zmogljivost, varnost in preprosto upravljanje.
5 edinstvenih funkcij IntelliBAR™:
- Senzor delovnega časa: opozori na potrebo po ohlajanju.
- Senzor učinkovitosti dela: zagotavlja informacije o trenutni učinkovitosti in zmogljivosti drobljenja.
- Funkcija 100% Jam Proof™: preprečuje prekomerno polnjenje in zastoje papirja.
- Indikator napolnjenosti koša: kaže, kdaj je treba koš izprazniti.
- Tehnologija SafeSense®: ustavi delovanje rezil ob dotiku rok.
Tehnični parametri
- Širina vhoda: 230 mm
- Vrsta rezanja: Križni rez
- Velikost odpadkov po drobljenju: 4x12 mm
- Zmogljivost drobljenja: 20 listov 70g papirja
- Stopnja razvrstitve: P4, tip 2 zaupno
- Hitrost drobljenja: 2 m/min
- Uničevanje sponk, kreditnih kartic: Da:
- Uničevanje CD-jev: ne
- Največji čas neprekinjenega drobljenja: 30 min
- Prostornina košare: 30 litrov
- Nazivna napetost: 230 V
- Dimenzije: 590 x 419 x 299 mm
- Teža: 15,5 kg
Druge funkcije
- Oblika: sodobna z izvlečnim košem za smeti in prozornim oknom.
- Rokovanje: kolesa za lažje premikanje.
- Upravljanje: elektronski zagon/zaustavitev s samodejnim vzvratnim delovanjem.
- Varčevanje z energijo: Sleep MODE™ - samodejni izklop po 2 minutah neaktivnosti.
- Uporaba: Zasnovan za 3-5 uporabnikov v pisarni.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.