Uničevalnik Leitz IQ AutoFeed 300 P4
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Avtomatski uničevalnik papirja Leitz IQ Autofeed Office 300 P4 Popolnoma samodejni uničevalnik papirja Leitz z edinstveno funkcijo čistega praznjenja. Je tako inteligenten, da tiho deluje sam, samo vstavite kup papirja (vključno s sponkami in sponkami za papir), zaprite pokrov in se lotite svojega posla. Idealen za pisarniško uporabo. Samozavestna varnost in vrhunska zmogljivost s tem uničevalnikom s samodejnim podajanjem, ki ga odlikuje funkcija proti zatikanju papirja, je tih in deluje dlje časa (60 minut). Samodejno zdrobi 300 listov A4 s križnim rezom varnostne stopnje P4 (4x28 mm) v velik 60-litrski koš. Enostavno upravljanje na dotik. - Funkcija samodejnega podajanja 300 listov A4, odprtina za ročno polnjenje do 10 listov (80 g/m2). - Edinstvena funkcija čistega praznjenja (rezalni mehanizem obrne delovanje po vsaki uporabi), ki preprečuje, da bi se zdrobljen papir med pobiranjem znašel za košem. - Infrardeči senzor polnega koša in opozorilo o 80-odstotni polnosti za obveščanje uporabnika, ko je treba koš izprazniti, da se prepreči nered. - Izjemno tiho delovanje - za tiho delovno okolje (ob redni uporabi oljnih listov Leitz). - Tehnologija proti zastoju papirja za neprekinjeno drobljenje - samodejno se ustavi in vrže papir nazaj, če je vloženega preveč papirja. - Neprekinjeno delovanje 60 minut, kar omogoča drobljenje celotne komore naenkrat, način ECO spanja se aktivira po 3 minutah nedejavnosti - Varnostni prečni rez po standardu DIN P4 (4x28 mm) - Velik 60-litrski odstranljivi zabojnik, ki omogoča drobljenje celotne komore - Upravljanje na dotik - preprosto in intuitivno za enostavno upravljanje z zaklepanjem s pin kodo za največjo tajnost in varnost - Razdrobi tudi kreditne kartice, papirne sponke in žice s sponkami; zaradi štirih visokokakovostnih kolesc je stroj enostavno premikati - 415 (š) x 735 (v) x 465 (g) - 2 1 leto garancije (vključno z rezalnim mehanizmom) - z registracijo pridobite dodatno leto
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.