Fiber Mounts NICE1 Položajni nosilec za LCD LED TV
68,36 €
62,40 €
51,15 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fiber Mounts NICE1 Položajni nosilec za LCD LED TV
Držalo za TV 32-55", vrtljivo /- 90°, zložljivo 0-15°, z vodenjem kablov, korekcija ravnine, VESA 200x100 do 400x400, nosilnost 25 kg.
Vrhunski nosilec za TV z odličnim dizajnom
Nosilci iz steklenih vlaken NICE1 so primerni za televizorje z diagonalo 32-55".
Omogoča pravokotno obračanje televizorja na obe strani, nagibanje do 15°, odmik od stene od 4 cm do 65 cm in popravljanje ravnine zaslona.
Enostavno rokovanje in trdna konstrukcija
Roke držala so opremljene z ročaji za kable.
Konstrukcija je zelo močna, tudi pri največji obremenitvi 25 kg ni nihanja in zračnosti.
Oblikovanje izdelave in dolgoročna garancija
Nosilec ima privlačno črno obliko in 5-letno garancijo.
Tehnični podatki:
- Največja obremenitev: 25 kg
- Podpira standarde VESA: od 200x100 do 400x400
- Idealno za televizorje z diagonalo od 32 do 55 palcev
- Obračanje na obe strani: /- 90°
- Nagibanje televizorja navzdol: do 15°
- Najmanjša razdalja med televizorjem in steno: 40 mm
- Največji odmik televizorja od stene: do 650 mm
- Korekcija ravnine zaslona
- Trdna jeklena konstrukcija
- Natančna izdelava, enostavno pozicioniranje Tv
- Črna mat barva
- Garancija: 5 let
Podprti standardi VESA
Nosilec Fiber Mounts NICE1 podpira standarde VESA od 200x100 do 400x400.
Primeren je za obešanje vseh vrst, znamk in velikosti televizorjev, ki podpirajo katerega od teh standardov VESA in ne tehtajo več kot 25 kg.
Univerzalna uporaba za vse vrste televizorjev
Fiber Mounts NICE1 je primeren za obešanje vseh vrst in znamk televizorjev: LCD, LED, OLED, QLED, ukrivljenih in Smart, HD, UHD Tv.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.