Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint
153,63 €
125,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint
EAN: 7340172702344
Opis izdelka
Meshify 2 Compact je zmogljivo ohišje z drzno zasnovo.
Ima odstranljivo zgornjo ploščo za lažji dostop.
Sprednja vrata ohišja so opremljena z USB 3.1 Type-C.
Estetika in pretok zraka
Sprednja stran omarice je prekrita s kvadratno mrežo.
To omrežje zagotavlja filtriran pretok zraka.
Estetika ohišja je navdihnjena z oblikovanjem stealth.
Prostor za komponente
Ohišje ponuja prostor za grafične procesorje velikosti do 360 mm.
Omogoča namestitev 240 mm radiatorja na zgornji del.
Sprednji radiatorji so lahko veliki do 360/280 mm.
Pri uporabi sprednjih radiatorjev je prostor za GPU omejen na 305 mm.
Format in zmogljivost
Meshify 2 Compact je ohišje ATX.
Ponuja zmogljivost in zmogljivost večjih omar.
Je vsestransko uporaben in prostorsko učinkovit.
Tehnične specifikacije
Model: Meshify 2 Compact
Vrsta: midi stolp
Barva: črna
Dimenzije: 424 x 210 x 475 mm
Največja velikost hladilnika procesorja: 169 mm
Največja dolžina kartice VGA: 360 mm
Število razširitvenih rež: 7
Vrsta napajalnika: ATX
Podpira osnovne plošče ATX / mATX / Mini-ITX
Zunanji vhodi in izhodi:
- 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C
- 2x USB 3.0
- Zvočni vhod/izhod
Diskovno polje za shranjevanje:
- 2 x 3,5"/2,5" trdi disk
- 4 x 2,5-palčni trdi disk
Podpora za dodatno hlajenje:
- Spredaj: 3x 120 ali 2x 140 mm, (2x Dynamic X2 GP-14 vključen)
- Zgornji del: 2x 120/140 mm
- Zadaj: 1x 120 mm, (1x Dynamic X2 GP-12 vključen)
- Dno: 1x 120 mm (potrebna je odstranitev kletke za trdi disk)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.