Fractal Design Meshify 2 Mini White TG Clear Tint
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fractal Design Meshify 2 Mini White TG Clear Tint
Proizvajalec.
EAN: 7340172702658
Tip: Micro/MiniTower
Podprte osnovne plošče: mATX/Mini-DTX/Mini ITX
Shranjevalne in razširitvene reže
- 4x 2,5-palčni SSD
- 2x 3,5"/2,5" HDD/SSD
- 4x razširitvene reže
Zunanja vrata
- 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C
- 2x USB 3.0
- 2x avdio - vhod izhod
- 1x gumb za vklop
- 1x gumb za ponastavitev
Hlajenje
Podpora za dodatno hlajenje z možnostjo namestitve do 7x 120mm ali 4x 140mm ventilatorjev.
- Spredaj: 3x 120 mm/2x 140 mm
- Zgornji del: 2x 120/140 mm
- zadaj: 1x 120 mm
- Dno: 1x 120 mm (zahteva odstranitev pladnja za trdi disk)
Vnaprej nameščeni ventilatorji: 1x Dynamic X2 GP-14 (spredaj), 1x Dynamic X2 GP-12 (zadaj).
Podpora hladilniku: spredaj največ 240/280 mm, zgoraj največ 240 mm, zadaj 120 mm, spodaj 120 mm (zahteva odstranitev pladnja za HDD).
Največje dimenzije sestavnih delov
- Največja višina hladilnika procesorja: 167 mm
- Največja dolžina grafičnega procesorja: 331 mm, 306 mm s sprednjim ventilatorjem
- Največja dolžina napajalnika: priporočena 165 mm s trdim diskom (200 mm brez trdega diska)
Druge specifikacije
Filtri za prah: zgornji, sprednji in spodnji.
Prostor za upravljanje kablov: 15-25 mm.
Vtičnice za napeljavo kablov: da.
Zategovanje trakov: da.
Namestitev brez orodja: zgornja, sprednja in stranska plošča.
Namestitev z vijaki: nosilci HDD, SSD in PSU.
Barva: bela
Dimenzije: 396x205x406 mm
Teža: 6,62 kg
Vsebina paketa
- Mini računalniško ohišje Meshify 2
- Uporabniški priročnik
- Škatla z dodatki
Garancija: 2 leti
Povezava do proizvajalčevega spletnega mesta:Oblikovanje Fractal Design
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.