Fractal Design Meshify 2 Nano Black TG Dark Tint
126,49 €
103,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Fractal Design Meshify 2 Nano Black TG Dark Tint
EAN: 7340172702627
Splošni opis
Meshify 2 Nano je idealen za navdušence ITX. Odstranljiva zgornja plošča in zgornji nosilec ventilatorja zagotavljata odličen dostop do notranjosti in enostavno upravljanje kablov. Filtri na sprednji, zgornji in spodnji strani so enostavni za čiščenje.
Specifikacije
- Tip: Mini ITX
- Podprte osnovne plošče: Mini ITX/Mini-DTX
- Vrsta napajalnika: ATX
Repozitorij
- Polja za shranjevanje diskov: 3x 2,5\" in 1x 3,5\"/2,5\"
- Število razširitvenih rež: 2
Zunanja vrata
- 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C
- 2x USB 3.0
- 2x avdio - vhod izhod
- 1x gumb za vklop
- 1x gumb za ponastavitev
Hlajenje
Podpora za dodatno hlajenje.
- Ventilatorji: 6x 120mm ali 3x 140mm (zgornji 140mm ventilator je lahko debel največ 15 mm)
- Vnaprej nameščeni ventilatorji: 1x Dynamic X2 GP-14 (spredaj), 1x Dynamic X2 GP-12 (zadaj)
- Hladilniki: 120/240, 140/280 mm (največja višina 316 mm, največja širina 146 mm, priporočljiva širina 280 mm v "push" konfiguraciji za lažje nameščanje)
Največje dimenzije
- Hladilnik CPU: 167 mm
- Grafični procesor: 331 mm, 306 mm s sprednjim ventilatorjem
- PSU: priporočljivo 165 mm (200 mm brez pladnja za HDD in modularnega zračnega kanala)
Filtri za prah
Filtri za prah so nameščeni na vrhu, spredaj in spodaj.
Namestitev
Namestitev brez orodja: zgornja, sprednja in stranska plošča. Namestitev z vijaki: nosilci SSD in PSU.
Barva in dimenzije
- Barva: črna
- Dimenzije: 396x205x361 mm
- Teža: 5,9 kg
Vsebina paketa
- Računalniško ohišje Meshify 2 Nano
- Uporabniški priročnik
- Škatla z dodatki
Garancija
Garancija za ta izdelek je 2 leti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.