Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint

simbolična fotografija

Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint
številka artikla
AH20905312903
OEM
FD-C-POA1A-03
Proizvajalec
FRACTAL DESIGN
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

99,06 €

81,20 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 98,09 €
Na zalogi 20 kos, v sredo že pri vas

99,06 €

81,20 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Fractal Design Pop Air White TG Clear Tint

Stolp MIDI za popolno hlajenje

Barva in dimenzije

Ta model je v elegantni beli barvi. Dimenzije omarice so 215 x 454 x 474 mm (ŠxVxG).

Strojna oprema

Podpira osnovne plošče ATX, mATX in Mini ITX. Največja velikost hladilnika procesorja je 170 mm, največja dolžina kartice VGA pa 405 mm.

Reže in vrata

Ohišje ponuja 7 razširitvenih rež in 2x USB 3.0 priključke. Za avdio naprave je na voljo zvočni vhod/izhod.

Hlajenje

Za optimalno hlajenje je ohišje opremljeno z 2x 120/140 mm sprednjimi ventilatorji, 1x 120 mm zadnjim ventilatorjem in 2x 120/140 mm zgornjimi ventilatorji. Možno je namestiti 280 mm sprednji radiator, 240 mm zgornji radiator in 120 mm zadnji radiator.

Dodatne informacije

  • Vrsta: stolp MIDI
  • Barva: Bela
  • Dimenzije: 215 x 454 x 474 mm (ŠxVxG)
  • Največja velikost hladilnika procesorja: 170 mm
  • Največja dolžina kartice VGA: 405 mm
  • Število razširitvenih rež: 7
  • Vrsta vira: ni vira
  • Podpira osnovne plošče ATX / mATX / Mini ITX
  • Zunanji vhodi in izhodi: 2x USB 3.0, zvočni vhod/izhod
  • Podpora za hlajenje: sprednji ventilatorji: 2x 120/140 mm, zadnji ventilatorji: 1x 120 mm, zgornji ventilatorji: 2x 120/140 mm, sprednji hladilnik: 280 mm, zgornji hladilnik: 240 mm, zadnji hladilnik: 120 mm

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.