FUJITSU PC CEL W5012 I7-12700K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum

simbolična fotografija

FUJITSU PC CEL W5012 I7-12700K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum
FUJITSU PC CEL W5012 I7-12700K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum
FUJITSU PC CEL W5012 I7-12700K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum
številka artikla
31150330
OEM
VFY:W512EWC74RIN
Proizvajalec
Fujitsu
Točke zvestobe: 106
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

https://www.fujitsu.com/global/products/computing/pc/workstations/celsius-w5012/
Standardna garancija: 3 leta Servis na kraju samem FTS široko / FTS 5 dni / 9 ur (9x5, lokalni delovni čas)
1 x VFY:W512EWC74RIN CEL W5012 /PS PLATINUM 680W/2x16GB DDR5/
1 x FPCPS044GK Napajalnik Platinum 680W
1 x FPCCPY33GK Intel Core i7-12700K
1 x FPCCPY36GK vrhunski procesor
2 x FPCEN857GK 16 GB DDR5-4800
1 x S26462-F5801-E503 DVD SuperMulti SATA slim (pladenj)
1 x S26462-F5801-E522 Večpredstavnostni čitalnik kartic 15in1 v 3,5-palčnem oddelku
1 x FPCHG608GK PCIe 1024 GB M.2 NVMe SED SSD (Gen4)
1 x FPCGP258GK Flexiboard Thunderbolt 4
1 x S26462-F5801-E715 Brez WLAN
1 x FPCCL178GK Priročnik EU
1 x FPCCL198GK Napajalni kabel EU 3P
1 x FPCCOC39GK Licenca Win11 Pro
1 x FPCSC436GK Nalaganje Win11 Pro(64) R3 Off1mth Trial
1 x FPCAP913GK RDVD Windows 11 Pro (64) WW
1 x S26463-F2542-E301 Optična miška USB črna

Parametri

Vrsta blaga
Zaporedje procesorjev
Velikost pomnilnika RAM
Vrtljaji HDD
Kapaciteta trdega diska (v GB)
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Oprema PC
Model procesorja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.