FUJITSU PC W5012 CELSIUS i9-13900K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB-M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum

simbolična fotografija

FUJITSU PC W5012 CELSIUS i9-13900K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB-M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum
FUJITSU PC W5012 CELSIUS i9-13900K 2x16GB DDR5 DVDRW 1TB-M.2 2xDP W11PRO miška 680Wplatinum
številka artikla
31150953
OEM
VFY:W5012WC98RIN
Proizvajalec
Fujitsu
Točke zvestobe: 107
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 17.5.2024 že pri vas

2 145,37 €

1 758,50 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2 102,38 €
Na zalogi 3 kos, 17.5.2024 že pri vas

2 145,37 €

1 758,50 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

FUJITSU PC W5012 CELSIUS i9-13900K 2x16GB DDR5

Delovna postaja za grafično intenzivne aplikacije

Je zanesljivo orodje za nadzorne centre in sisteme kamer.

Velika računalniška moč

Najnovejši Intelov procesor 12. generacije.

Profesionalna delovna postaja

Napredne funkcije v kompaktni zasnovi MicroTower.

Vrhunska kakovost izdelave

Stabilno delovanje s certifikatom za 24x7 delovanje.

Popolna podpora aplikacijam ISV

Enostavna integracija v obstoječa okolja IT.

Varnost in prilagodljivost

Enostavna integracija v obstoječo infrastrukturo in možnost prilagoditve.

Zanesljivost

Največja zanesljivost in enostavnost uporabe.

hiter dostop do sestavnih delov

Brez orodja za enostaven dostop in morebitno nadgradnjo.

Velika količina podatkov za shranjevanje

Sistem podpira shranjevanje velike količine podatkov.

Tehnične specifikacije:

  • Napajalnik Platinum 680W
  • Intel Core i7-13700K
  • Visokokakovostni procesor
  • 16 GB DDR5-4800
  • DVD SuperMulti SATA slim (pladenj)
  • SSD PCIe 1024 GB M.2 NVMe SED (Gen4)
  • Brez omrežja WLAN
  • Priročnik EU
  • Napajalni kabel EU 3P
  • Licenca Win11 Pro
  • Nalaganje Win11 Pro(64) R3 Off1mth Trial
  • Brez miške

Standardna garancija: 3 leta Servis na kraju samem FTS široko / FTS 5 dni / 9 ur (9x5, lokalni delovni čas)

Parametri

Zaporedje procesorjev
Velikost pomnilnika RAM
Vrtljaji HDD
Kapaciteta trdega diska (v GB)
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Oprema PC
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.