G2551972 Neomejena kuhalna posoda 28 cm TEFAL
53,20 €
43,61 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
G2551972 Neomejena kuhalna posoda 28 cm TEFAL
Trpežna in visoka kakovost
Opišite svoje kulinarične dogodivščine s tem Tefal Unlimited Wokom.
Inovativna površina, ki se ne prijema
Površina Titanium Anti-Scratch je odporna na praske in omogoča uporabo kovinskih pripomočkov.
100-odstotna varnost
Ta ponev ne vsebuje svinca, kadmija in PFOA, kar zagotavlja varnost pri kuhanju.
Združljivost ogrevanja
Posoda je združljiva z vsemi vrstami grelnikov, kar omogoča vsestransko uporabo.
Tehnologija THERMO SIGNAL
Ta tehnologija vam pomaga določiti idealen čas za začetek kuhanja.
Površinska odpornost
Površina TITANIUM Anti-Scratch zdrži do 6-krat dlje kot druge Tefalove neprijemljive površine.
Tehnologija TERMO-SIGNAL
Ta tehnologija vam pomaga določiti idealno temperaturo za začetek kuhanja.
Varnost
Tefal je zavezan varnosti svojih izdelkov in njihovemu stiku z živili.
Popoln rezultat
Ponev Tefal lahko uporabljate tudi brez dodajanja maščobe, kar podpira vaše zdravje.
Praktična uporaba
Ponev je združljiva z vsemi vrstami štedilnikov in je primerna za vsestransko uporabo.
Tefal: jamstvo kakovosti
Tefal je vodilni proizvajalec kuhinjskih pripomočkov z več kot 60-letnimi izkušnjami.
Specifikacije
- Premer: 28 cm
- Material: aluminij
- Primerno za uporabo v pečici: DA, do 175 °C.
- Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju: DA
Dimenzije izdelka
- Teža: 1,180 kg
- Višina: 8,30 cm
- Širina: 29,80 cm
- Globina: 47,40 cm
Dimenzije paketa
- Teža: 1,309 kg
- Višina: 8,30 cm
- Širina: 29,80 cm
- Globina: 47,40 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.