GAIA Črni proizvajalec SODASTREAM
75,10 €
73,96 €
60,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SODASTREAM GAIA Black - Praktičen domači aparat za pripravo gazirane pijače
Možnost izbire intenzivnosti perlanja - nežno, srednje močno, močno.
1 l peneče vode od 2,99 CZK.
Patentiran sistem hitrega pritrjevanja QuickConnect brez vijačenja.
Priključitev na elektriko ni potrebna.
Vsebina paketa:
- Proizvajalec peneče vode GAIA Black
- Litrska steklenica za vodo brez BPA, primerna za pomivanje v pomivalnem stroju
- 1 plastenka s plinom CO2 za živila, pripravi do 80 litrov sodavice
Domača gazirana voda na dosegu roke
Z aparatom za pripravo sode SodaStream GAIA lahko svojo gazirano pijačo pripravite kar v udobju svojega doma.
Brez nepotrebnega prenašanja steklenic
Okusna domača gazirana pijača brez težav s prenašanjem plastenk iz nakupovalnih središč in odnašanjem uporabljenih plastičnih plastenk v smeti.
Sveža in hitra priprava
Peneča voda, ki ste jo pripravili, je sveža in ni bila več mesecev shranjena v trgovinah.
Enostavna priprava sodne vode
Lahkotno litrsko plastenko iz plastike brez BPA napolnite z vodo iz pipe do označene črte in jo privijete v glavo aparata SodaStream GAIA Black.
Prilagajanje intenzivnosti perlanja
Z nekaj pritiski na gumb nasičite z blagimi, srednjimi ali močnimi mehurčki in že lahko postrežete.
Ponovna uporaba steklenice
Po pitju sode lahko steklenico ponovno uporabite tako, da jo operete v pomivalnem stroju in vse je pripravljeno za ponovno mehurjenje.
Prenosne steklenice
Steklenica ima tudi pokrovček, zato lahko domačo penečo limonado vzamete kamor koli s seboj ali jo varno ohladite v hladilniku.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.